Varulv [Häxmästarnas rådslag] Anmälan (varulvsspel)

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,716
Location
Göteborg
Tio gör ju till och med mitt jobb allra svårast, eftersom standardviktning är 1/4 ulvar, och detta ger exakt 2,5. Halvalver har man ju hört talas om, men halvulvar?
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Kan va halvulv...
Jag är rätt hårig och dreglar vid fullmåne...ylar tom vissa nätter men äter dock inte andra!
Typ värdelös scum på varulvlaget utan att förstå det och funkar som vanilla-bybo utan förmåga att nattmörda...siar alltid fel och väktar med motsatt effekt... lite som det alltid blir när jag kör...
1618515790556.jpeg
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,716
Location
Göteborg
Jag jobbar 60-timmarsveckor utan att hinna med allt jag ska just nu, så vågar inte sajna upp innan det lugnat sig lite, men är ärligt talat sugen!
Vågar man hoppas på att det har lugnat sig lite? Eller är du fortfarande fullt upptagen?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Ok, @michael vet inte om du tidigare tackat nej, men inte vill du missa chansen att följa upp senaste spelet med nya bravader? !😀
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,716
Location
Göteborg
Jag har en till anmälan, men han kämpar med att fixa sitt wrnu-konto, då han inte varit inloggad sedan början av 2020. En riktig dark horse! Så vi är uppe i 11.

Anmälan är öppen till midnatt inatt!
 

michael

geschtonkenflapped
Joined
29 Aug 2008
Messages
270
Location
Stockholm
Lycka till med arrangemanget Genesis! Det låter som du har ett kul spel på gång.

Ok, @michael vet inte om du tidigare tackat nej, men inte vill du missa chansen att följa upp senaste spelet med nya bravader? !😀
Asså, det låter faktiskt lite kul men det är för mycket annat just nu. Men tack för att du tänkte på mig. :love:

Jag kommer försöka följa från sidlinjen (och heja på Team Ulv förstås).
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Jag hade glömt bort det här. Men okej, jag är med! Min magkänsla kan skjuta vilt det här spelet också!
JAAA!

Jag har sagt det förr: den där magkänslan är en stark ulvsniffarkompass! 💪

Om du blir bybo har #teamulv redan fått problem!

😀😎
 
Top