Varulv [Häxmästarnas rådslag] Anmälan (varulvsspel)

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,618
Location
Göteborg
Det är ju snart Påsk, och då samlas häxorna på Blåkulla! Nå, det här varulvsspelet kommer att sätta igång väl efter Påsk, men ändå.

I alla fall, detta kommer att bli ett varulvsspel av den öppnare varianten. Jag velar lite om hur mycket rolig mekanik jag ska ha med, men den mekanik som kommer att vara med kommer att vara öppen. Fokus kommer att vara mer på att analysera varandras beteenden än att klura ut spelets mekanik.

Jag tänker göra som @Vimes sist och ha en lång anmälningstid för att förhoppningsvis rekrytera många spelare, och för att ge alla en stund att vila ut efter senaste spelet, utan att någon djävel kommer och arrar något annat. Så:

Anmälan är öppen till fredag 23:e april. Spelet börjar måndag 26:e.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Packa katten, kitteln och kvasten! Jag är med förstås!
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,618
Location
Göteborg
Ja, nu är ju missbrukarna fast. Hoppas på fler, såklart. Men det är ju långt kvar ännu!
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
@michael och @Impetigo ! Förra spelets stora stjärnor! Visst är ni med?

@Sidd , du är ju rejält hooked vid det här laget?

@Björn den gode både du och jag vet att öppna upplägg är objektivt bäst. Du borde anmäla dig!

@RasmusL och @Konrad Konvalj , dags för comeback?
Jag jobbar 60-timmarsveckor utan att hinna med allt jag ska just nu, så vågar inte sajna upp innan det lugnat sig lite, men är ärligt talat sugen!
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,308
Location
Göteborg
@michael och @Impetigo ! Förra spelets stora stjärnor! Visst är ni med?

@Sidd , du är ju rejält hooked vid det här laget?

@Björn den gode både du och jag vet att öppna upplägg är objektivt bäst. Du borde anmäla dig!

@RasmusL och @Konrad Konvalj , dags för comeback?
Så är det ju, men påminn mig igen när det närmar sig, alltför långt fram för att jag ska veta hur min jobbsituation ser ut då.
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,308
Location
Göteborg
Äh va fasen, nu när du kom ihåg att påminna mig så vore det ju lite ogint att inte vara med, så sign me up, kommer kanske inte vara lika aktiv som vanligt, men jag kommer säkert ändå vara mer aktivt än snittet så det kanske bara blir skönt för en del ändå :)
 
Top