Nekromanti Händer det några ulvaspel numera?

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Hej folks,

Nu är det ju typ en kvart eller 14 månader sedan jag ens varit inne här på forumet sedan sist, men det verkar inte som att det skett några varulvsspel på ett bra tag.

Jag har iallafall börjat hitta lite fritid mellan alla studietimmar till att vara paranoid, så jag tänkte att det skulle vara kul att antingen dra ihop något och arrangera eller spela själv.
Så.
Finns det intresserade kvar att spela något? Finns det någon med en brinnande idé eller bara folk som vill spela och som vill att jag skall dra i något?
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
You have my sword!

Jag är fett med på om det blir något spel. Är nog mer sugen på att spela än att arrangera i nuläget.

Såg att unfair, som ju var med back in the days, undrade om ulvspelen också.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Konrad Konfys! .113! RasmusL! Björn den Gode! Xyas! Lukas! M.fl.! Heed the call.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,307
Har tyvärr inte tillräckligt med fritid just nu för att kunna hålla i ett spel.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
Tack men nej tack. Senast när fuskanklagelser användes som en taktik för att vinna spelet tappade jag sugen lite :)

...men kommer att följa er på avstånd!
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,596
Location
Huddinge
Om det blir ett antal nya spelare så kan jag tänka mig vara med, är det typ bara gamla veteraner så skippar jag.

jag slutade spela dem för att Metat blev så himla stelt då alla hade spelat 40 miljoner gånger med varandra och alla visste exakt hur alla förväntades spela
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Jag kan som sagt tänka mig att arrangera något om det finns tillräckligt många intresserade. Blir väl på det bekvämare alternativa forumet då, preliminärt, men förvänta er en mer intressant anmälningstråd häromkring inom en eller två dagar när jag tänkt och klurat lite mer. :)
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Vimes;n226862 said:
Konrad Konfys! .113! RasmusL! Björn den Gode! Xyas! Lukas! M.fl.! Heed the call.
I have come to answer The Call!

Jag är så sjukt på att jag säger upp mig från jobbet med omedelbar verkan bara så jag är beredd!

Eller ok inte riktigt så men jag är rätt sugen
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Bara en post för att visa att jag inte glömt det här, sitter och filar på lite fluff och tankar nu innan jag skall lägga upp en anmälningstråd. Eventuellt så drar jag igång det först efter påsk beroende på antal intresserade i förhållande till mängd ägg som sagda intresserade planerar att äta och tidslogistiken mellan de två sysslorna.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Tipp topp! Jag messar KK så fort det finns en tråd att anmäla sig i.

Sen, ett tips. Lägg in en allmän (och säljande) beskrivning av varulvsspel i din anmälningstråd Empi. Det vore bra om vi kunde få in lite nytt folk. Jag tror det finns rätt ok Vad är varulvsspel-material på OldWRNU.
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Jorå, lade nyss upp en liten infotråd om vad varulvsspel är, och sitter och skriver anmälningsinlägget nu ;)
 
Top