Nekromanti Gunslinger sökes till Stockholm (Western)

• Thread starter Thread starter Guest
  • Start date Start date
G

Guest

Guest
Erfaren revolverman med en eller två sexskjutare sökes för uppdrag i New Mexico. Riklig belöning erbjuds. Ditt uppdrag blir att ta hand om konkurerande boskapsbaroner, aroganta nybyggare och ilskna appacher och en och annan mexikanare... Ser gärna att du varit med i inbördeskriget.
------------------------------
Vi är en erfaren spelgrupp med spelare i åldern runt 30 och spelat rollspel sedan gamla Mutan 1. Söker 1-2 personer som vill spela Western (gamla systemet) en gång i veckan. Vi spelar på Östermalm i min lägenhet. I övrigt spelar vi N2 StarWarsD20 m fl. Välkommen.

Nu känns det som jag svarar på varje aktuellt inlägg här, kanske för jag lider av en sådan rollspelsabstinens, men jag vill gärna anmäla mitt intresse.

Jag är en 19-årig nybliven student, som spelat rollspel mer eller mindre hela skolgången, och som även spelat Western, dock inte mer än 1-2 spelmöten (vilken utgåva/regelsystem av Western har jag ingen aning om). Jag tycker det skulle vara trevligt att spela med några gamla rollspelsrävar, och eftersom jag dragits med i westernfilmshaussen på TV just nu, känns Western som ett väldigt intressant rollspel för min del.

Hej. Björn Jacobsen.
Ta och skicka en beskrivning av vem du är - intressen mm. Var du bor? Hur ofta vill du spela? Vad du har spelat för övriga rollspel. Vad du vill spela för personer i Western osv. Vad pluggar du för ämnen/linje? Maila till marcus@bjarneroth.com.

MVH
Marcus

Back