Nekromanti Guld & Bly - Figurspela i Westernmiljö

Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Dra ner Stetsonhatten i pannan, spänn på dig revolverbältet och rid iväg i solnedgången för snart är uppgörelsens timma slagen. En eldstrid närmar sig obönhörligt och när krutröken skingrats finns bara en person kvar. Kommer det att vara du?

Guld & Bly är det som tidigare gått under namnet Draw stanger! I samband med att det börjar likna ett riktigt spel har vi dock beslutat att byta namn till det klassiska Guld & Bly. För är det inte det som allting ändå handlar om i slutändan?

Western Figurspelet har drop-in under så gott som hela LinCon!

Anders & Tove
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Vad hände med den försupna kulan? :gremwink:

Jag ska försöka hinna titta förbi, dock brukar det ju vara konstant fullt vid bordet så man får väl mest titta.
 

MDF

Veteran
Joined
19 May 2004
Messages
112
Location
Jönköping city
skulle vara trevligt om man fick se lite bilder över detta spel, jag är sugen på att börja, tänkte jag skulle ta med lite bilder nästa gång vi spelar westernRPG, finns det några sjysta indianer oxå, finns det bildkatalog att hämta mm mm, maila gärna så snart som möjligt.
 

MDF

Veteran
Joined
19 May 2004
Messages
112
Location
Jönköping city
Undrar om ni har fler bilder?, har varit inne på foundrys -hemsida, vet ni någon spelbutik här i sverige som har dessa fig att bestäla? vet ni när ungefär det kommer nya figurer?, vilka bolag har ni i planeringen att hämta figurer i från?, skulle vara kul och se vad ni har att välja i mellen,
tackar för ett trevligt forum oxå, figurspelet ser skitskoj att spela, jag hoppas att det kommer snart
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
I nuläget finns det inga fler bilder på figurspelet.

Jag vet i dagsläget ingen svensk butik som säljer Foundryfigurer.

När de gäller de nya figurerna har vi ingenting klart som man kan titta på eller någon tidpunkt när de ska släppas. Du får ge dig till tåls en liten stund till:)

/a & t
 

MDF

Veteran
Joined
19 May 2004
Messages
112
Location
Jönköping city
Okej !
Den som väntar på något gott, väntar inte för länge!
men man kan hinna tröttna oxå =(, men inte ja =)
 
Top