Nekromanti Grymt stort index för Eon3 på neogames.se

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Ähm, alltså, det där har väl varit uppe i flera månader? :gremsmirk:

Nåja, grattis till att du hittade det. Nu väntar vi bara på den Stora Nyeheten.

-Hjalle, God Jul Eonforumet!
 

StefanB

Warrior
Joined
21 Jan 2004
Messages
207
Location
Laholm, Halland, Sverige, EU, Norra Halvklotet, Te
Den var intryckt mellan två grejer så jag visste inte om den var ny eller om jag bara missat den, och det verkar det som jag gjort :gremblush:

Undrar vad den stora nyheten kan vara? Phobia? Terra One? NX? Misslor?

Är nog mer spänd på den änn Tomten (kan dock bero på mitt totalt avsaknande av julstämmning, en lego-tomte ståendes på skärmen som julpyntning ger tyvär inte så mycket julstämmning)

//God Jul till er på forumet
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Jo, indexet har varit uppe riktigt länge faktiskt :gremlaugh:
Men gött att du postade det utifall att någon skulle ha missat det (föruom du :gremwink:).

Och den stora nyheten bör vara här någon gång i mellandagarna! *cant wait* :gremlaugh:
 

Frixeray

Swordsman
Joined
9 Jan 2001
Messages
774
Location
Alinge Texas, på riktigt nuförtiden!
Jag finner det lite lustigt att folk tror att det handlar om ett nytt spel eller liknande. Med tanke på att Neogames själva påstår att det handlar om något som är i storlek med vad som hände Neogames -97 så är inte ett spel något jag skulle gissa på.

Vad jag tror?

Inte mycket, men man kan få reda på en hel del redan på Neogames hemsida...
 

Emil

Hero
Joined
20 May 2000
Messages
1,321
Location
Malmö, Sweden
Jag finner det lite lustigt att folk tror att det handlar om ett nytt spel eller liknande. Med tanke på att Neogames själva påstår att det handlar om något som är i storlek med vad som hände Neogames -97 så är inte ett spel något jag skulle gissa på.
Säger du inte lite emot dig själv där? Eon gavs ju ut i samband med att Neogames "grundades" 96/97. Neotech är från 1993 och Viking är väl av ungefär samma ålder. Med andra ord har Neogames inte gett ut något helt nytt rollspel sedan 96/97.

"Faktum är att det är den största nyheten sedan starten 1997". Vad var den stora nyheten när Neogames startade? Jo Eon. I say no more...

/Emil
 
Top