Nekromanti grupp problem...

Sauron90

Veteran
som ni säkert hört har jag mycket problem med min spellgrup

det känns jobbigt ja en erfaren och duktig seriös spelledare på packad flera idioter

2 i min grupp förtrycker hela tiden en tredje det är jobbigt och 1 till gör det inte dom 2 och den tredje blir nästan hela tiden ovänner om något fattar inte att dom egentligen är vänner det är svårt att se!

vad borde jag göra egentligen borde jag sparka ut förtryckarna ur spellgruppen men vi är i samma förening så det går ju egentligen inte!

GoblinGurra

Swordsman
Förstod jag detta rätt:

Som ni säkert hört har jag mycket problem med min spellgrupp.

det känns jobbigten erfaren och duktig seriös spelledare på packad flera idioter(förstår inte mycket av denna mening)

2 i min grupp förtrycker hela tiden en tredje det är jobbigt och 1 till gör det inte dom 2 (hit förstod jag inget) och den tredje blir nästan hela tiden ovänner om något fattar inte att dom egentligen är vänner det är svårt att se!

Vad borde jag göra egentligen göra, borde jag sparka ut förtryckarna ur spellgruppen.
Men vi är i samma förening så det går ju egentligen inte!

Svar: Säg åt dem att skärpa sig eller så åker de ut.

KraggenRese

Veteran
hmm. jobbigt läge.känner igen det där lite från jag satt och spela i skolan .. nu mera så är det inget problem men jag skulle kunna tänka mig att du kanske kan få ihop gruppen om du ger dem en typ av karaktär som dem måste göra och som du vet måste ha hjälp av dem andra karaktärerna. att ingen klarar av att alltid ta hand om sig själv. . jag själv har inte var sl mer en en gång så jag är ingen expert eller så men det borde ju fungera precis som vilken annan tema builder som helst. sett dem i en sits där dem måste hjälpas åt för att klara sig så kanske gruppen blir lite tajtare.

if you cant beat them, you should eat them

Kanturi

Swordsman
Re: grupp problem...(OT)

det känns jobbigten erfaren och duktig seriös spelledare på packad flera idioter(förstår inte mycket av denna mening)

Jag tror att han menar det känns jobbig att en erfaren, duktig och seriös spelledare är packad med flera idioter nåt i den stilen tror jag, inte helt säker

GoblinGurra

Swordsman

Du är en mästare på att tyda texter Kanturi, jag ska fråga dig nästa gång jag inte förstår...

Kanturi

Swordsman

så bra... du kan anställa mej om du vill :gremtongue: skoja bara... den texten var la inte så svår att tyda eller? bara lägga till lite ord, särskriva lite och så...

//Kanturi, textningens konung!!!!!!