Mitt användarnamn är pronomet "Han" (alltså med kort 'a', uttalas "hann").. Japp, japp.. Så lam är jag.. Det har med andra ord inget att göra med varken dynasti eller en viss Solo (även om jag har anknytit till det via signaturer, liksom "japanska"
Hansan)..
Anledningen varför jag valde namnet är enkelt.. När jag skulle skapa mitt konto och välja namn så tänkte jag först ta en gammal karaktärs namn.. Men när jag funderade lite så hade säkert rätt många redan så särskilt orginellt var det inte.. Då kom jag att tänka på när jag och min bror spelade datorspel mot varandra i "hotseat" (samma dator, byter plats när det är ens tur) när vi var yngre och hade spelarnamnen "Jag" och "Du".. Det blev lite roligt när vi skulle byta plats när vi sade "Det är du"... "Näe, det är 'Jag'" och så vidare.. Ja... eeehh.. Man ska säkert vara där för att det ska vara kul..

Det blev i alla fall en del avsiktliga missförstånd..
Jag funderade på först att ta "Jag", men det blir så egocentriskt (det hade visserligen varit roligt att få höra "Jaha, Du är 'Jag'", när jag väl mötte en forumit IRL)... Jag funderade vidare på "Du", men jag är inte du för dig då vi inte känner varandra.. Så det blev det mindre personliga tilltalet "Han".. Då fick jag även in vilket kön jag tillhörde..
Nåja.. Det är min tråkiga historia som jag tydligen inte kan göra kort.. För att se fler användare så sök på på en tråd som heter "namn" och som
Herr Nils har startat..
/[color:\\"green\\"]Han[/color] som tycker det är lite småroligt att användaren "
Jag" är neogamare medan Han är DoD:are
PS. Min signaturen kom till mest av slump när jag skrev första inlägget DS.