Nekromanti Grattis Hjalle!

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Idag fyller jag år, grattis till mig!

...och som följdfråga - vilken var den värsta perioden i erat liv? :gremwink:

(Den som svarar här utan att först gratulera mig är ett kokt ägg)

-Hjalle, med engelsk frukost i magen.
 

MongoMan

Swordsman
Joined
20 Sep 2004
Messages
525
Location
Karlstad, Värmland
Grattis! :gremlaugh: Jag sa ju att jag skulle komma ihåg det!
(Haha! Jag svarade först! :gremgrin:)

Den värsta perioden i mitt liv var den med min gamla klass, där ingen var intelligent nog att peka ut Japan på en värdskarta. :gremtongue:

/Mori - Gratulerar
 

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Joined
12 Dec 2001
Messages
3,026
Location
Uppsala
"vilken var den värsta perioden i erat liv?"


Den här frågan är farlig i mitt sällskap. Jag kan gå in i depressive-troll-mode och släpa med mig alla andra till den bottenlösa avgrunden som mitt dåliga humör oftast innebär :gremwink:
Men på din fråga så måste jag nog svara sommaren 2003. Jag tänker dock inte gå in på detaljerna kring det, men lita på att det var allt annat än party.


/Naug, grattis
 

haltageten

Dum inuti huvudet
Joined
11 Apr 2004
Messages
578
Location
Stockholm
Grattis Hjalle!

Du vet vad det här betyder inför nästa spelmöte? Det innebär tårta!
Hoppas du har en trevlig födelsedag och allt det där som hör till det!

- Jocke, ska ge Hjalle tårta nästa spelsession.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Grattis Hjalle !

Grattis på födelsedagen Hjalle !!

...och som följdfråga - vilken var den värsta perioden i erat liv?
Har väll inte haft nån sådär jättehemsk tid, men det är ju klart at det varit jobbigt de gånger som enns nära & kära har dött...
 

Yheela_UBBT

Veteran
Joined
21 Mar 2005
Messages
100
GRATTIS!!! <-- avklarat? :gremgrin:

Min värsta tid var sommaren efter gymnasiet då jag dejtade en kille som inte tyckte att jag dög som jag var...
Han ville bl.a. få mig att sluta spela rollspel (!!!), eftersom jag där kunde få för mig att det fanns bättre killar än honom... :gremsuck:
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,983
Location
Linköping
Grattis, men din följdfråga suger. Varför ska man dra upp den sämsta perioder från sitt liv för? Är du ute efter att göra vanligt hederligt folk deprimerade din jävel? Stryk ska du ha! När jag sa grattis i början här så menade jag egentligen att du skulle brinna i helvetet. :gremlaugh: (Gick jag för långt där?)

Min värsta period var i alla fall högstadiet. Sedan dess hatar jag fjortisar per default. Jag har dock ingen direkt lust att motivera mig så jag lämnar det hela där.
 

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Hahaha, okej; vi ändrar frågan:

Vilken var den bästa perioden i erat liv? :gremwink:

-Hjalle, verkställer.
 

Svarte Faraonen

Oenofil oikofob
Joined
12 Oct 2000
Messages
10,705
Location
Värnhem, Malmö
Grattis Hjalle! Ta nu och väx upp, så att vi andra inte behöver ha komplex för att vi inte var lika begåvade när vi var så små som du!

Gällande den värsta tiden vet jag inte riktigt, men stora delar av gymnasietiden och högstadiet kvalar nog in. Mäh.
 

magoo

Hero
Joined
19 Oct 2002
Messages
1,117
Location
Umeå
Stort grattis!

Värsta perioden var årskurs 7 och 8 då jag blev mobbad för att jag gick konstigt (?), hade glasögon, tandställning och gillade att plugga. Om jag fick göra om höstadiet med mina nuvarande erfarenheter skulle jag skratta mina mobbare rakt i ansiktet - då var det emellertid jättejobbigt eftersom jag så gärna ville vara accepterad av dem.

Nu vet jag bättre - ignorera skitstövlarna, för det finns oändligt många trevliga människor att ödsla energi på istället.
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,420
Well...

..Grattenäran på pölsadagen!



"vilken var den värsta perioden i erat liv?"

Typ, fyran på grundskolan till tvåan på gymnasiet. Det var lite upp och ned.
 

DODswe4

Hero
Joined
3 Mar 2004
Messages
1,283
Location
Stockholm
Grattis Hjalle!!!

Grattis, och eftersom du ändrade frågan i ett tidigare inlägg så svarar jag... senaste året typ
 

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Re: Well...

(Bara så att ingen missförstår; jag blir äldre än 7 år... Men tårtan var fin! :gremwink:)

-Hjalle, ung, men inte ung.
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Försenat Grattis Hjalle!

Och hela grundskolan sög.

De flesta barn är elak små djävlar i flock, och skolans främsta syfte är att göra dem elakare. Jag misstänker någon Kult-konspiration för att fördjävliga för mänskligheten.

Erik
 

Marukusu

Hero
Joined
18 Mar 2004
Messages
1,681
Location
Umeå
Grattis i efterskott...

"...och som följdfråga - vilken var den värsta perioden i erat liv?"

Det värsta ögonblicket i mitt liv var just när jag läste ditt inlägg, eftersom att det påminner mig om att jag själv fyller 18 i december. DECEMBER, FFS!!!
Tack så otroligt mycket, din fähund, för att du klankar ner på oss skyttar... :gremtongue:

Så om min unge herre ursäktar mig så tror jag att jag ska gå och hänga mig nu eftersom att jag är så värdelös, eller i alla fall dricka lite cola...

- Danne, hatar sin födelsedag...
 
Top