Nekromanti Gratis rollspel över skype

Maxtish

Veteran
Joined
21 Dec 2012
Messages
6
Location
Sverige Norrbotten Gällivare
Hej! Som ni ser på mina inlägg så är jag extremt ny här på forumet. Men jag är väldigt intresserad av rollspel, Men nu är det så att jag inte har så många att spela med här vart jag bor. Så jag undrar om några vill spela över skype?

(Tänk på att jag är ny och inte speciellt duktig på det här med rollspelande) :gremblush:
 

Hattifnatten

Warrior
Joined
23 Oct 2011
Messages
223
Location
Boden/Luleå,Norrbotten
Hej, och välkommen till forumet!

Jag skulle kanske kunna vara med och spela över Skype, jag är ochså någorlunda ny, beroende på speltid, spel och sådant så kanske jag kan vara med, eller SL:a, om det skulle behövas.

/ Andreas
 

w176

Förlorad dotter
Joined
27 Dec 2001
Messages
3,626
Location
Umeå, Västerbotten
Maxtish said:
Hej! Som ni ser på mina inlägg så är jag extremt ny här på forumet. Men jag är väldigt intresserad av rollspel, Men nu är det så att jag inte har så många att spela med här vart jag bor. Så jag undrar om några vill spela över skype?

(Tänk på att jag är ny och inte speciellt duktig på det här med rollspelande) :gremblush:
Hejsan! Viva la Norrbotten!

Just nu letar jag inte skype grupp, men kommer du ner till kusten gång har Tärningen Avgör ( http://tarningenavgor.se och http://forum.tarningenavgor.se ) minispelkonvent fyra gånger om året som är öppna för nybörjare. http://konvent.org/ Konventsidan uppdateras när det är dags för nytt konvent.

TA forum kan också vara bra ställe och fråga om någon känner några andra rollspelare i Gällivare.
 

Bassejr

Hero
Joined
8 Jun 2012
Messages
847
Location
Eskilstuna
Välkommen till forumet

Jag skulle gärna vela vara med och spela, beroende på vad för spel som försigår, men jag är lite osäker om tid. Om ni kommer överens om en tid som råkar vara praktiskt möjlig för mig, och ni råkar spela ett spel jag är intresserad av, får ni gärna posta det någonstans där det syns (typ här), så jag kan återkomma :gremsmile:
 

Maxtish

Veteran
Joined
21 Dec 2012
Messages
6
Location
Sverige Norrbotten Gällivare
Saken är ju den att det enda spelet jag förstår mig på är Svavelvinter och Null State - Svavelvinter äger jag dock inte själv, Utan det är min avlägsne vän som har det.
 

slanfan

Hero
Joined
16 Oct 2010
Messages
1,458
Location
Göteborg
Ursäckta, men... Är det någon som har deltagit i constantcon? När vi ändå pratar rollspel via kontemporär teknologi.

constantcon är ju ett stort spelexperiment via google+
 

Bassejr

Hero
Joined
8 Jun 2012
Messages
847
Location
Eskilstuna
Grrr, Sitter och kollar igenom Null state, och blir så otroligt sugen på att spela det. Men jag blir nog så surt tvungen att tacka nej till deltagande. Jag har ingen möjlighet att dra mig loss under jullovet (fram till 8:e januari) och efter det börjar ju skolan igen och kommer ta upp merparten av min tid.

Men jag önskar er lycka till, och attans järnspikar, ni får lov att i alla fall skriva krönika på spelet.
 

Script Coded

Veteran
Joined
2 Jan 2013
Messages
1
Tjenare!

Jag och min vän skulle gärna vara med och spela!
Jag (Malcolm)skulle kunna vara SL men hällst så vill jag vara spelare :gremsmile:

Båda har skype

Mitt skype-namn(Malcolm):
mallaballa99

Min väns skype-namn(Daniel):
danban1234
 
Top