Nekromanti Graemlins

Jag håller med, jag är mycket nöjd med att hitta och lägga in den. =]

Ikväll ska jag ut och ta en :gremdrink: eller två. Fast egentligen är det ju öl, så en sejdel hade ju varit mer passande. =]

Det där luftskeppet påminner mig om Håkan Södergren... har funnits med sedan Hedenhös men ingen vet vad den är bra till.

Zeppelinarn

Jag tror den finns med för att känneteckna när något är riktigt apkoolt och/eller snorballt. :zeppelinare:

Men det är klart, jag kan ha fel. Ni som använder zeppelinarn flitigt; när och varför gör ni det?

Re: Zeppelinarn

För Storugglasyndikatet mostvarar zeppelinaren den traditionella lesbiska alvninjan i standardfantasyn; det är liksom klichén för "häftig på ett sätt som vidrör ens virtuella gonader".

Tekoppen är med av liknande skäl, eftersom sådana där fuckers som vill sitta under en filt och dricka varm mjölk dricker sådant där &#%** te hela tiden i vrållådan.

Kaffekoppen tillkom av rättviseskäl för att vi Riktiga Män oavsett om vi har en faktisk snopp eller inte skulle kunna uttrycka det med en riktig dryck istället för det där &#%** teet.

Erik

Dante har snyggat till alla graemlins nu, och det har tillkommit några nya. Listan ser nu ut som originalinlägget.

Feature request: Borde det inte finnas en funktion nånstans så vi som avskyr den här soertens grafiska trams kan få slippa se det? Typ kryssrute, "visa inte..."?

Tyvärr inte, beroende på hur inläggen sparas. Konverteringen görs när inlägget sparas i databasen, för att behöva göra så lite efterarbete som möjligt.

När Dante ändå är igång kanske han kan fixa till en grej som jag föreslog någon gång för länge sedan: att man kan välja vilken sorts gremlins man ska ha. Det skulle alltså finnas en uppsättning alvgremlins, goblin-gremlins, orchgremlins, dvärggremlins (som antingen ser identiska ut eftersom deras miner döljs av skägget) och så vidare. I sin profil markerar man vilken ras man tillhör och sedan ser andra användare de gremlins du har valt när de läser ditt inlägg.

Det borde väl bara ta tio-femton minuter att fixa? :gremwink:

/tobias

Äh, håll klaffen.

(Fast beholder-graemlins finns på skiss-stadiet.)

Attachments

• 65.png
    65.png
    1.7 KB · Views: 84
  • 66.png
    66.png
    1.8 KB · Views: 87
  • 67.png
    67.png
    1.7 KB · Views: 84
Medhåll. Om klaffhållning alltså.

Beholder-graemlins vore precis hur tufft som helst.

Kommer ju krävas en del kodning också för att göra graemlins valbara, och även förändring av hur graemlinssystemet hanterar bilderna. Såvida man inte kan lägga till en klass på dem istället kanske... Hmm. Tål att tänkas på.

Gardener said:
Medhåll. Om klaffhållning alltså.

Beholder-graemlins vore precis hur tufft som helst.

Kommer ju krävas en del kodning också för att göra graemlins valbara, och även förändring av hur graemlinssystemet hanterar bilderna. Såvida man inte kan lägga till en klass på dem istället kanske... Hmm. Tål att tänkas på.

Då borde det väl ändå gå att få välja bort dem också? Eller? Snäääälla?

Beholder-graemlins är betydligt häftigare än dvärgar. Snyggt!

/tobias

AnfJ.gif
a.gif
bok_g52.gif

t.gif
na_y.gif
c.gif
K.GIF
e-small.gif
r.gif

er_a01.gif
l.gif
l.gif
b9a265bbbe07e38c3108b2fbb96cf6f6.gif

T-Drop.gif
e.gif
c.gif
K-Salat.gif
media_ebook.gif
n.gif

s-logo-top.gif
k.gif
42a6dddc6c31e.gif

b.gif
Y.gif
t.gif
a.gif
s.gif

3D____Metal_u_prv.gif
t.gif

M.gif
o.gif
t.gif

bBtn.gif
i50.gif
L2.gif
ddu-d.gif
e.gif
r.gif
bld_utropstecken_1.gif

Det skulle göra forumet till en bättre plats!

Alltså... Det är mycket enklare att bara be mig sticka från forumet =)

Back