Nekromanti Gott nytt år och några bilder

sinisa

Veteran
Joined
26 Jun 2000
Messages
99
Hej hej gott nytt år. Jag ritade några av Dimfrosts Terone-monster i photoshop som blev ganska fina. Du får dom av mej dimfrost om du vill avnända dom. Hoppas det inte gör nått att jag skickar dom som ett inlägg såhär, isåfall kan ju administratörerna ta bort det, jag vet inte, det löser sig nog.
Kärlek är kärlek

/sin
 

sinisa

Veteran
Joined
26 Jun 2000
Messages
99
nästa bild

vet inte hur man lägger många filer i samma inlägg...
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,416
Gott nytt år själv du...

Ibland önskar jag att jag var Dimfrost. Eller iaf just nu. Jag måste hitta på något eget koncept som blir så populärt att folk börjar rita åt mig utan att jag behöver göra något. För de här bilderna är riktigt snygga. Eller... Jo, det är de. Speciellt militären. Och Gargoylen. Och katten i fotöljen ( :gremgrin: ). Som sagt, ibland vill jag vara Dimfrost.

Snyggt jobbat!
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
WOW !!

Det där kallar jag snygga bilder !
De bilderna ska du vara nöjda med !
 

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Joined
12 Dec 2001
Messages
3,026
Location
Uppsala
Fler filer i samma inlägg

Det enklaste sättet är att packa filerna på något sätt (.zip är ett fint format som alla datorer garanterat kan packa upp) och sedan bifogade det packade arkivet. Alltså en packad fil som innehåller alla de filerna som du vill bifoga. Sen bifogarna man det packade arkivet.


/Naug
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,551
Location
Fallen Umber
Wow!

Helt fantastiskt kul! Alltid roligt när folk uppskattar det man gör, och bilderna var ju otroligt mysiga. Stort tack!

Och när får vi se något mer av Världens höst? :gremsmile:


/Dimfrost
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,551
Location
Fallen Umber
Re: och så vidare

Men vad har hänt här nu då? En bild som har försvunnit? Ska jag behöva lida för att jag inte är vaken så tidigt på morgonen, och missa bilderna? :gremfrown:


/Dimfrost
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Re: Fler filer i samma inlägg

Eller så hostar man filerna annorstädes och använder bildtaggen.
 
Top