Konvent Gothconpuben skärtorsdag 28 mars 2024

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,199
Location
Göteborg
Sveriges äldsta, bästa, största (och enda?) konventspub är tillbaka! Gothconpub går av stapeln skärtorsdagen 28 mars. Liksom de senaste åren håller vi till på Ooto en kort promenad eller några busshållplatser ifrån Gothcon.

Gothconpuben behöver många deltagare för att kunna fortsätta hålla igång evenemanget. Sprid därför gärna informationen om Gothconpuben till så många som möjligt. The more the merrier!

Länk till anmälningssidan:
https://docs.google.com/forms/d/11ZOZ7Sk46p41-y_HMTtovSt37swUgYaMNDbyHQi84X8/ gothconpuben_logga_med_titel.PNG
 
Last edited:

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Lite skumt att ha en länk till anmälningssidan när man redan är på anmälningssidan.

I synnerhet om länken leder till en gammal anmälningssida.

@avatarex eller @Ezping Orm kanske kan redigera formuläret så folk inte råkar anmäla sig till förra årets pub av misstag?
 

Ezping Orm

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,183
Location
Lunden, Göteborg
Lite skumt att ha en länk till anmälningssidan när man redan är på anmälningssidan.

I synnerhet om länken leder till en gammal anmälningssida.

@avatarex eller @Ezping Orm kanske kan redigera formuläret så folk inte råkar anmäla sig till förra årets pub av misstag?
Oj, det ska vi lösa ASAP

Nu bör det vara fixat.
 
Last edited:

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,718
Location
Göteborg
Jag klickade på länken till anmälan i anmälan och anmälde mig. Det var ungefär när uppdateringen skedde. Undrar nu om jag anmält mig till årets eller förra årets pub? :gremeek:

Får väl anmäla mig igen för säkerhets skull, och i värsta fall gå ut och komma in igen.
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,199
Location
Göteborg
Jag klickade på länken till anmälan i anmälan och anmälde mig. Det var ungefär när uppdateringen skedde. Undrar nu om jag anmält mig till årets eller förra årets pub? :gremeek:

Får väl anmäla mig igen för säkerhets skull, och i värsta fall gå ut och komma in igen.
Alla som anmält sig i år kommer räknas som anmälda till årets pub, även om jag råkat råkat skicka er till fel sida.
 
Top