Nekromanti Gothconpub 2013

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,204
Location
Göteborg
Det blir en Gothconpub även 2013! Skärtorsdagen 28 mars närmare bestämt. Vi kommer hålla till i samma lokal som förra året, Club Avancez som ligger väldigt nära Gothcon som i vanlig ordning hålls på Hvidtfeldtska. Som förut gäller att det är Shaguliterna som anordnar förfesten till konventet och att det inte är ett officiellt arrangemang. Anmälningssidan kommer så småningom.

Jag kommer tyvärr missa Dancon 2013 då jag är på väg hem från Brasilien då. Om inte Dancon flyttas fram en helg så önskar jag att så många Danconbesökare som möjligt tar sig till gothconpuben så ses vi där och då!

2005: Hubben*
2006: Focus
2007: Focus
2008: Focus
2009: Focus
2010: Bulten
2011: Emilsborg**
2012: Club Avancez
2013: Club Avancez

* I Ripperdocs regi.
** Med god hjälp av KraggenOog.

Man kanske borde göra en turnétröja? =)
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Så trevligt :gremsmile:
Jag kommer garanterat att dyka upp på puben.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Mycket trevligt!!
Kommer att dyka upp i år, var ju klart trevligt förra året.
 

Ulfgeir

Swashbuckler
Joined
6 Feb 2001
Messages
3,187
Location
Borås, Sverige
Trevligt med pub. Lite osäker om jag kommer närvara då jag troligtvis endast kommer vara på Gothcon under fredagen pga de haft den dåliga smaken att lägga inomhus-sm i bågskytte den helgen.

/Ulfgeir
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
osbjer said:
I senaste Fenix står (sid 30) att GothCon är 4-7 april. Ska jag tolka det som att det är fel i annonsen då?

/j
Är ganska så säker på att det står fel i annonsen. Detta på grund av att om man kollar på GothCon's hemsida så står det 4-7 april 2012, vilket jag skulle tolka som att GothCon folket inte uppdaterat sidan och sen att Fenix har sett datumet, men inte reflekterat över att det vara 2012 och inte 2013.
Med andra ord GothCon ligger som vanligt på påsken.
 
Top