Nekromanti Gothconpub 2012

avatarex

Helmgast
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,219
Location
Göteborg
Gothconpuben 2012 närmar sig! För sjunde året i rad är det den smått fantastiska spelgruppen Shaguliterna som arrangerar. I år har vi hyrt in oss på en lokal (Club Avancez på Gibraltargatan) så att vi har mer tid för att spela och öla med gästerna och mindre tid för att handla och städa. Då vi inte kommer hålla i ölförsäljningen behöver vi ta en tjuga i dörren för att täcka hyra och priser i tävlingar.

Vägbeskrivning kommer i veckan. Tills dess får ni hålla till godo med anmälningssidan:
Gothconpuben 2012.

Alla som är över 18 får vara med, även icke-forumiter.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Verkar fasen inte bättre än att jag kan deltaga på puben detta år, i & med att jag inte kommer att bo hos syster yster så ökar ju chansen med hur mycket som helst att jag kan vara med.
 

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,087
Location
Göteborg
Äntligen kan jag komma dit också!

Missade för tre år sedan för att jag var ett par månader för ung, året efter var jag bortrest och förra året … minns inte varför jag inte kunde, anmälningslistan kanske blev full?
 

Lycan

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,211
Location
Malmö
Re: Vägbeskrivning till Gothconpuben 2012

Yay!

Sjukt bra vägbeskrivning btw :gremlaugh:

Om bara bilderna hade varit numrerade också :gremwink:
 

avatarex

Helmgast
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,219
Location
Göteborg
Re: Vägbeskrivning till Gothconpuben 2012

Om bara bilderna hade varit numrerade också wink
I bildspelet är bilderna i ordning 1, 2, 3, 4, 6, 5. Bra nära ordning iallafall.
 
G

Guest

Guest
Tack för en fantastiskt trevlig afton! :gremsmile:

Och grattis till Han som lyckades dricka till sig ett exemplar Small World som sedermera blev till ett exemplar Dominion som han senare glömde i en buss.
 
Top