Nekromanti Gothconpub 2011

Ezping Orm

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,184
Location
Lunden, Göteborg
Re: Hur går det?

Vi har faktiskt endast hyrt poolen. I år blir det nämligen badtema och själva baren bygger vi under vatten så man får simma ner för att köpa öl. Brädspel och sånt blir lite knepigt så istället kör vi en vattenpoloturnering!

:gremwink:
 

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
Re: Hur går det?

Ezping Orm said:
Vi har faktiskt endast hyrt poolen. I år blir det nämligen badtema och själva baren bygger vi under vatten så man får simma ner för att köpa öl. Brädspel och sånt blir lite knepigt så istället kör vi en vattenpoloturnering!
Baren ska såklart bara tillhanda grogg, och så lajvar vi Red November.
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Re: Hur går det?

Excellent! Kan man räkna med forna års lysande anmälningssystem också, förutsatt att det är slutet sällskap som gäller?

Personligen tycker jag inte det är så noga vart eller hur det blir, så länge man får träffa forumiter, bli smålurig och spela lite spel.

/Foggmock, som alldeles nyligen kom på att man nog skulle anmäla sig till själva konventet också, och insåg att han inte hört varken bu eller bä om pub
 

Lycan

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,211
Location
Malmö
Re: Hur går det?

Okej, jag är anmäld till konventet och pubben ser ut att vara på gång! Awesome. Då är nästan allt som det ska vara.

Förutom en sak. Den där jäkla SKUD-bussen. Jag har inte hört något om den, och skuddarna svarar inte på mail eller sms. Kan inte du hota dem eller något, Fogge? :/

- L
 

avatarex

Helmgast
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,217
Location
Göteborg
Gothconpuben 2011 blir på Emilsborg!

Lokalfrågan är löst, det blir på Emilsborg på Gibraltargatan. Här finns anmälningssidan.
 
Top