Nekromanti (GothCon) Spelare sökes Pass 5

Widundret_UBBT

Veteran
Joined
7 Jan 2011
Messages
16
Location
SE
Hej!

Jag och min grupp är en spelare kort under Pass 5 på GothCon då vi ska spela CoC-äventyret Stjärnfall. Tänkte slänga ut frågan här och se efter om någon var intresserad av Cthuloida fasor?

Vi är tre stycken schyssta killar mellan 22-25 år som har spelat en hel del rollspel i våra dar.

Hör gärna av er här på forumet om ni är intresserade!

Väl mött,
/William
 

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Joined
13 Jul 2012
Messages
1,582
Location
Göteborg
Jag är på tok för lat :gremsmile: för att bläddra i programmet så skulle du kunna berätta vilken dag och vilken tid det rör sig om?
 

Dundersnoken

Veteran
Joined
7 Mar 2013
Messages
5
Hej,

Stjärnfall är för tillfället överanmält, eller med andra ord vi saknar några spelledare.

Därför är det (särskilt pass 5) större chans att man får spela om man sätter ihop två underbemannade grupper (dvs 3+3 eller liknande) än att fylla på redan innan. Detta kan givetvis vara tråkigt för somliga spelare som gillar mindre grupper där man känner alla men alternativet kanske blir att inte få spela alls.

Detta är dock bara preliminär information och jag jobbar dag och natt för att finna lösningar (och spelledare) för att alla ska får förlora lite SAN till helgen :gremsmile:

Ni som läser detta och inser hur roligt det egentligen är att spelleda på konvent, tveka inte att skicka mig ett mail omgående eller tag kontakt med staben på plats i Göteborg !

Om ingen lösning kommer på plats går det givetvis att få tag på scenariot efter konventet.

mvh och ftagn!
Robin

robinljung
gmail
com
 
Top