Nekromanti Gothcon-pub

G

Guest

Guest
Kommentarer till nyheten/notisen Gothcon-pub
Nu är det äntligen dags för en inbjudan! För att ha trevligt dagen innan GothCon (det vill säga skärtorsdagen 13:e april) så arrar spelföreningen Shaguliterna Gothconpub 2006.

Gå till nyheten/notisen
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,922
Location
Sandukar
Om jag får vara dryg så stavas skolan med inledande H och inte W. Dessutom är det svårt att ringa till någon som inte har ett presenterat nummer. ,-)
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Jag känner rent spontant att den "andra stället" vi var på förra året borde finnas med på kartan, för dit hittade vi (efter en del om och men) iaf, och det är lättare att ta ut referens därifrån då Chalmers område var stort och skrämmande för en newbie som mig.

Snela!
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,922
Location
Sandukar
Det nya stället ligger nordväst (uppåt-vänster på kartan) om det gamla stället. Så får du en riktning iaf. Vad kan det vara - 100-200 meter eller nått.
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,200
Location
Göteborg
Jag har inte riktigt koll på var de förra stället ligger (mer inne i gröten på Chalmersområdet). Teknisk fysik ligger lite mer i utkanten, så om ni är duktiga nog att hitta till dit där vi var senast så hittar ni Focus/Teknisk fysik.

Fast det är ju aldrig fel om nån tar min karta och lägger till gamla GothConpubben. Vi ska hursomhelst försöka skylta lite från Kapellplatsen. Annars finns ju tre av fyra arrangörsnummer tillgängliga. Använd er av dem om det krisar.
 

WHaLe

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
914
Location
Göteborg
Missade pubben förra gången, men det ska ha varit i ITs lokal och den är markerad i vacker turkos färg på den bifogade kartan. :gremwink:

Ska förhoppningsvis lyckas ta mig, och resten av spelgruppen, till pubben iår.
 

EchonCique

Hero
Joined
22 May 2000
Messages
1,779
Jag har inte riktigt koll på var de förra stället ligger (mer inne i gröten på Chalmersområdet). Teknisk fysik ligger lite mer i utkanten, så om ni är duktiga nog att hitta till dit där vi var senast så hittar ni Focus/Teknisk fysik.
Förra året var vi en tapper trupp på ungefär 8 personer. Vi hittade inte alls. Vi ringde folk som var där som beskrev vägen. Vi hittade inte. Vi trakasserade RipperDoc. Vi hittade inte. Vi trakasserade RipperDoc tills han skickade ut en goon att leta upp oss. Då hittade vi.

Så skylta gärna _mycket_. :gremsmile:
 
Top