Nekromanti GothCon-pepp & fika på det!!!

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
God kväll!
Är som så att jag kommer till Gbg torsdagen den 2:e april vid 16:35, då det är en vis tid att ägna i denna vackra stad innan GothCon börjar så vore det trevligt med någon form av uppvärmning innan konventet.
Jag föreslår att vi träffs, i vanlig ordning, vid info-centret mitt i Nordsatan vid 17:00(Ja, tiden är lagom sen, just för att SJ gjort mig cynisk) & sedan rör oss mot valfri plats

// Johan K
 

gizmo

temporary sunshine
Joined
27 Oct 2008
Messages
822
Location
Stockholm
Alltså.. ja och nej. Mitt tåg ska komma fram 16:30, och sen får jag ta hand om ett ärende först. Men blir det nåt, får ni gärna posta här var ni hamnat (med sökbar adress, jag känner inte Göteborg bra), jag kanske hinner dit. Och jag måste ju ändå äta nåt före Puben.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,307
Misstänker att Stockholms-bilen lär vara framme tills dess och är vi det och vi hunnit checka in osv så lär jag ansluta mig.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Trevligt!!
Då känns det ju som det kan bli något av detta!
 

Max Raven

T12-kultist
Joined
20 Oct 2009
Messages
4,333
Location
Malmö
Jag är i Göteborg redan 15:00 (det fanns inget alternativ mellan det och 17:45) så jag får slå ihjäl tid på något annat sätt först - men tillgänglig för 17-någonting-utfodring.
 

Unfair

Hero
Joined
3 Jan 2009
Messages
1,107
Location
Göteborg
Jag bor ju här och har inget bättre för mig (finns det något bättre än fika?) så jag ska försöka ta mig dit.
 

Max Raven

T12-kultist
Joined
20 Oct 2009
Messages
4,333
Location
Malmö
Vi är på Lydias för de som inte hann fram. Mobilnummer ges vid förfrågan.. ;)
 

gizmo

temporary sunshine
Joined
27 Oct 2008
Messages
822
Location
Stockholm
Köpt typ 15 liter garn, ny på väg till hotellet. Gissar att jag kan vara nånstans tidigast halv 7. Jag kollar med Unfair sen om det fortfarande löner sig.
 
Top