Nekromanti [GothCon] Lag på GothCon

pappa

STOCKHOLM KARTELL
Joined
4 Nov 2006
Messages
569
Location
Skogen
Paal;n229842 said:
Kan man vara mer än fyra i UVK? Kan MSN vara fem så kan ni ju slå er ihop med oss. Men jag har för mig att gränsen var fyra, någon som vet hur hård den är?
Det är lite oklart på hemsidan, i infon står det att maxantal spelare är fyra, men i beskrivningen av scenariot står det att 3-5 ungdomar ställs inför gåtfulla robotar etc.

Edit: frågade krank som skrivit scenariet och det bör gå att vara fem spelare. Isf är det ju toppen!
 

Paal

Imaginär fantast
Joined
10 Nov 2011
Messages
1,361
pappa;n229845 said:
Det är lite oklart på hemsidan, i infon står det att maxantal spelare är fyra, men i beskrivningen av scenariot står det att 3-5 ungdomar ställs inför gåtfulla robotar etc.

Edit: frågade krank som skrivit scenariet och det bör gå att vara fem spelare. Isf är det ju toppen!
Säger Krank att det funkar så är det ju så. :)

Vi kör gärna ihop. Ska jag PMa vår grupps detaljer?
 

pappa

STOCKHOLM KARTELL
Joined
4 Nov 2006
Messages
569
Location
Skogen
Paal;n229873 said:
Säger Krank att det funkar så är det ju så. :)
Vi kör gärna ihop. Ska jag PMa vår grupps detaljer?
Ah, nu ser jag att det blev en mindre krock i.o.m. att jag annonserat i två trådar. Nu är vi tre spelare på lördagspasset vilket skulle betyda att vi blir totalt sex, det tror jag är för många. Men tack ändå för erbjudandet, jag får hoppas att ytterligare en ensam spelare ansluter då!
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,880
Location
Nordnordost
I speltestversionen av UV-äventyret fanns det 6 RP. Bara en fråga om hur många som vill dela på spotlighten.
 

Paal

Imaginär fantast
Joined
10 Nov 2011
Messages
1,361
pappa;n229877 said:
Ah, nu ser jag att det blev en mindre krock i.o.m. att jag annonserat i två trådar. Nu är vi tre spelare på lördagspasset vilket skulle betyda att vi blir totalt sex, det tror jag är för många. Men tack ändå för erbjudandet, jag får hoppas att ytterligare en ensam spelare ansluter då!
Okej, då har vi fortfarande en plats ledig på Ur Varselklotet, pass 4 (lör fm).
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,531
Location
Rissne
pappa;n229877 said:
Men tack ändå för erbjudandet, jag får hoppas att ytterligare en ensam spelare ansluter då!
Jag hade gärna hoppas med, men, öh... =)
 
Top