... hamnade i ett djärvt kortspelsparti med ett spel som var ungefär som rappakalja men med bilder... kan dock inte komma ihåg vad det hette.
Spelet heter Dixit.
... hamnade i ett djärvt kortspelsparti med ett spel som var ungefär som rappakalja men med bilder... kan dock inte komma ihåg vad det hette.
Jag är den skyldige.Han said:/Han som inte minns vem som hade sex med jungfru Maria och sedan förgrep sig på dödsgudinnan
Korpa said:Jag kände typ ingen när jag kom dit på fredagsmorgonen men nu är jag, som Bunny så fint uttryckte det, "adopterad in i familjen".
Übereil said:Korpa said:Jag kände typ ingen när jag kom dit på fredagsmorgonen men nu är jag, som Bunny så fint uttryckte det, "adopterad in i familjen".
Visst är det underbart?![]()
Det är något jag tycker är skönt med konvent. Man kan gå till några och säga "Hej, vad spelar ni? Coolt, går det att vara med?" och sedan spela ett helt nytt spel med helt nya personer. Antingen det ... eller haka på någon som söker folk för spel. Det förekommer rätt ofta också.Korpa said:Übereil said:Korpa said:Jag kände typ ingen när jag kom dit på fredagsmorgonen men nu är jag, som Bunny så fint uttryckte det, "adopterad in i familjen".
Tokigt underbart!![]()
Själv tyckte jag att årets indierum var det trevligaste av alla GC-rum jag har vart på. Det kändes mer öppet, inbjudande och gemytligt än de tidigare två åren som jag har hängt runt ikring. Jag vet inte om det var för att det var mycket nytt folk, en annan stämning eller om det var jag själv som var mer öppen, men jag tyckte årets indierum var det trevligaste jag varit på i sydsydväst.Han said:Grejen är ju att det är inte så svårt att komma in i gamerkretsar eller börja snacka med helt okända gamers, då man har någonting gemensamt: gaming.Korpa said:Übereil said:Korpa said:Jag kände typ ingen när jag kom dit på fredagsmorgonen men nu är jag, som Bunny så fint uttryckte det, "adopterad in i familjen".
Tokigt underbart!![]()
Möller said:Japanska tonårsflickor berättade på lulemål av en skäggig man har aldrig varit bättre!
Du kan inte ana hur glad jag blir av att höra de orden.Möller said:På söndag var det prisutdelning. Vi flyttade till rollspelsmakarrummet för att få tätare stämning och drog dit en hel hög forumiter som publik. Jag agerade fotograf medan Bunny och Svarte Faraonen delade ut. Med tanke på den korta planeringen och ovanan inför ett nytt pris tycker jag det gick bra. Dethär priset har en framtid.
GnomviD said:Själv tyckte jag att årets indierum var det trevligaste av alla GC-rum jag har vart på. Det kändes mer öppet, inbjudande och gemytligt än de tidigare två åren som jag har hängt runt ikring. Jag vet inte om det var för att det var mycket nytt folk, en annan stämning eller om det var jag själv som var mer öppen, men jag tyckte årets indierum var det trevligaste jag varit på i sydsydväst.![]()
Han said:/Han som gillade att han och krank satte sig så långt borta som möjligt från varandra i bussen
Arvidos MC said:Han said:/Han som gillade att han och krank satte sig så långt borta som möjligt från varandra i bussen
När vi spelade A taste for murder så hade jag relationen "han-krank" till Lu-Kaazh's rollperson, vilket innebar att vi gjorde bara varandra förbannade, så vi undvek varandra alltid.
I andra akten visade det sig att han var min farsa!