Nekromanti GothCon 2012, med eller utan pub?

VildKatt

Warrior
Joined
17 Dec 2004
Messages
366
Location
Växjö, Snåland
Ryktet går att det blir en GothCon-pub också i år, men jag har inte fått det säkerställt.

Någon som vet hur, när och framför allt var detta i så fall ska ta plats?

Inte för att jag är säker på att jag alls dyker upp, men blir det av är det alltid en extra morot för att man ska försöka övertala nya chefen att det är en utmärkt idé att ge mig ledigt. :gremgrin:
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,200
Location
Göteborg
Ryktet går att det blir en GothCon-pub också i år, men jag har inte fått det säkerställt.

Någon som vet hur, när och framför allt var detta i så fall ska ta plats?

Inte för att jag är säker på att jag alls dyker upp, men blir det av är det alltid en extra morot för att man ska försöka övertala nya chefen att det är en utmärkt idé att ge mig ledigt. grin
Det blir en pub även 2012! Vi kommer hålla till i en ny lokal på Gibraltargatan, mycket nära Hvitfeldtska. Även i år är det Shaguliterna som ordnar och av oss är det undertecknad, Ezping Orm och nyförvärvet Kaigon som är forumsaktiva.

Anmälningssida kommer nog mycket snart och vägbeskrivning lite efter det.

Kul förresten att folk gillar puben! Om det behövs eller gör nytta kan Shaguliterna skriva under på att det är värt att ta ledigt, om nu din chef skulle tveka.
 

VildKatt

Warrior
Joined
17 Dec 2004
Messages
366
Location
Växjö, Snåland
Härligt!

Och den är mycket uppskattad, så pass att Norrlandsfolk frågar mig om frågan över Skype trots att jag sitter ett hav bort, som om det behövs en skåning för att fråga på ett forum.

Men det är gött att det blir av så att ni inte tröttnat på eländet, trots att bord gått sönder och drinkar spillts ut! :gremcool:
 
Top