Jag håller på med ett T6 Star Wars spel och planerar att använda mig av Gondicas magifilosofier för att representera alternativa Kraft skolor men jag är lite osäker på hur jag ska göra med bl.a. Mörker poäng - jag har någon tanke att låta mekanurgi ha galenskapspoäng istället som låter dem skapa maniker och göra reparationer på halverad tid men av sämre kvalité och samlar man på tillräckligt många så får man någon typ av psykisk ohälsa. Fast jag är inte säker på hur jag ska representera detta regelmekaniskt
Jag funderar även på att försöka kraft förmågor till ekomanti och mekanurgi men är inte helt säker på vad. För mekanurgi så funderar jag på att anpassa "super-science" knacks från White Wolfs Adventure! 'spel men är inte helt säker om de passar för de begränsningar som jag tänkt mig mekanurger ska ha på sina förmågor.
Några förslag eller komentarer?
Jag funderar även på att försöka kraft förmågor till ekomanti och mekanurgi men är inte helt säker på vad. För mekanurgi så funderar jag på att anpassa "super-science" knacks från White Wolfs Adventure! 'spel men är inte helt säker om de passar för de begränsningar som jag tänkt mig mekanurger ska ha på sina förmågor.
Några förslag eller komentarer?