Nekromanti Gondica på LinCon

The_Gorger

Hero
Joined
28 Aug 2002
Messages
920
Location
Strömstad, Västra götalands län
LinCon mejlade och var i desperat behov av scenarier, så Kalle och Niklas to the rescue.

Det kommer alltså att spelas "Dude, where's my booze?". Vi behöver i vanlig ordning spelledare. Intresserad? Skicka ett mejl!

Det går rykten om att det pågår intensiva förberedelser inför ett visst vad. Om man säger så här. Förra LinCon lyckades jag gå om både Anders Blixt och Nightowl. De kommer inte missa mig, och jag kommer (förhoppningsvis) inte missa ugglan.
 

The_Gorger

Hero
Joined
28 Aug 2002
Messages
920
Location
Strömstad, Västra götalands län
Re: Varken mekanurg eller uggla

Ajaj, ingen fara. Det får bli nästa LinCon.

Jag vann vadet antar jag? Jag har faktiskt fortfarande träningsvärk i vaderna efter att ha gått på tå en halv dag. Ynk.
"Dude" uppskattades återigen och intresset för Gondica verkar bara öka och öka bland allmänheten. Dessutom kom lag från GothCon som ville spela mer scenarier av oss för att de gillat 725. Sånt är kul!
 

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,900
Location
Port Kad, The Rim
Re: Varken mekanurg eller uggla

Tack för din toppeninsats. :kaffe: :kaffe: :kaffe: :kaffe: :kaffe:

Själv skickade jag min fru på spa -- det behövde hon verkligen -- medan jag tog barnen på äventyrsbad. Gissa vem som var tröttast efteråt?

<table><tr><th><font size="-1">Spoiler below:</font></th></tr><tr><td bgcolor="#DDDDDD">Givetvis pappa. Barnen jagade runt 2,5 timme i bassängerna innan jag fick dem till bilen med löfte om glass till alla som följde med. </font></td></tr></table>
 
Top