Persson said:Jag har hittat en glitch i spelet så man aldrig kan dö.
Blir ju nyfiken på vad det är. =)Vimes said:Persson said:Jag har hittat en glitch i spelet så man aldrig kan dö.
Shh... säg inte till Gardener!
Gardener said:Blir ju nyfiken på vad det är. =)Vimes said:Persson said:Jag har hittat en glitch i spelet så man aldrig kan dö.
Nån fler som kan hitta glitchen?
I killed it with fire.Kraetyz said:Alltså, Gard, tog du bort GoldQuest från hemsidan helt nu? Jag har ändrat mina inställningar till Gold Quest visas, men ser ingenting. Q_Q
Det var han! Och för det kommer Dante att nedgraderas från hjälte till boss! =)Vän av ordning said:I killed it with fire.Kraetyz said:Alltså, Gard, tog du bort GoldQuest från hemsidan helt nu? Jag har ändrat mina inställningar till Gold Quest visas, men ser ingenting. Q_Q
Beacause I’m EBIL!
Jag misstänker att det bara är att spamma med helning, eftersom det inte är nån synkronisering av skrivningen av data.Persson said:Gardener said:Blir ju nyfiken på vad det är. =)Vimes said:Persson said:Jag har hittat en glitch i spelet så man aldrig kan dö.
Nån fler som kan hitta glitchen?
Den är löjligt svår att få till. Avslöjar den om du ersätter hjältenamnet Dante till hjältenamnet Persson. The divine är ett lämpligt sufix.
Gardener said:Jag misstänker att det bara är att spamma med helning, eftersom det inte är nån synkronisering av skrivningen av data.