Nekromanti Godzillikles presenterar sig

Godzillikles

Veteran
Joined
22 Oct 2013
Messages
157
Location
Skaraborg
Halloj, alla! Jag skapade en profil på gamla rollspel.nu (kallade mig Malin Svanslös om någon skulle minnas) strax innan det försvann, och först nu har jag skaffat mig en ny. Jag bor i Töreboda i Västergötland, något sånär mitt mellan Göteborg och Stockholm (20 mil till Göteborg, 30 till Stockholm), där Västra Stambanan korsar Göta Kanal.
Jag har spelat många olika rollspel (mitt gamla användarnamn var en Mutant-rollperson) men det är AD&D som är det jag tycker bäst om. Sword & sorcery är förmodligen min favoritgenre att spela i, eller möjligen heroisk medeltid à la Ivanhoe, men det vi faktiskt brukar spela är oftare mer åt antingen Lovecraft- eller Grimdark-hållet, eftersom det är vad mina spelare föredrar.

Spelar (spelleder) 2-4 gånger i månaden, men skulle göra det betydligt oftare om bara folk ville och kunde. Spelar massa datorspel som substitut.

Mitt nya forumnamn, slutligen, är en korsning av mitt favoritfilmmonster och en av mina favoritledare i Civilization IV.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Det finns ju en del rollspelare på wrnu som bor i Örebro också.
Godzillikles said:
Det gör det nog - Örebro är tyvärr lite lite för långt bort för att det skall funka speciellt bra för mig att åka dit.
Recca said:
Jaha, när du placerade dig 20 mil från Göteborg och 30 från Stockholm, var jag säker på att du indikerade att du kunde resa de avstånden för rollspel, men då menade du alltså bara att placera dig på kartan istället.
Godzillikles said:
Ah, ja, precis; då förstår jag din kommentar betydligt bättre också!
 
Top