Nekromanti God Jul!

Saxifrage

Hero
Joined
7 May 2003
Messages
1,561
Location
Stockholm
Caption competition!

Juste julkort! Men vem kommer på bästa bildtexten?

"Nisse ångrade bittert att han sovit under lektionerna i kamouflage... nu kunde han bara hoppas att julbockens krypskyttar redan smakat på glöggen!"

Sax, feliz navidad
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Nähä!

Julen är bara en dålig ursäkt för att umgås med släktingar som man egentligen inte gillar. Dessutom är det den tid på året då männen i familjen Williamsson samlas för att delta i den fruktansvärda ritualen "Såga ner julgranen" vilket oundvikligen leder till mycket gräl och blodspillan. För att inte tala om en sned grannjävel placerad i en usel julgransfot på ett snett golv. Lyckligtvis så lyckades vi dölja snöret som håller den någorlunda rak med en massa halvskabbigt julpynt ifrån vår dagistid.

Jag är inte bitter...
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Humbug!

Rising har just gått upp från en säng han delat med två unga, lekfulla systrar. Den yngre systern har omfamnat mig i sömnen och storasyster väckte med genom att slicka mig i örat.

Och för de som tycker det låter sexigt så kan jag berätta att storasyster har legat i en duschkabin för att hon varit rädd för smällare, och att lillasyster fortfarande kissar på mattan.

De är alltså förståndshandikappade.

/Rising
nej, de är hundar. Och min humor suger. Men det är skönt att bara ha julmat och hundar och inget djäkla umgänge med släkt och vänner.
 
G

Guest

Guest
Nu är det morgon, God Jul på er allesamman och ifall jag inte kommer komma tillbaka innan den första så Gott Nytt År.

/Zorbeltuss som snart ska åka iväg.
 

Ulsak

Veteran
Joined
15 Sep 2006
Messages
107
Re: Caption competition!

Allt han kom ihåg från mattelektioner i kylan var att hypotenusan är lika med summan av kvadraterna
 

Pom

Swashbuckler
Joined
23 Jun 2003
Messages
2,926
Location
Enskededalen
God jul!

Älskar julen - har 3 granar som blinkar och lyser och skall nu strax iväg till släkt och vänner och kyrka och julmat och klapputdelning. :gremlaugh:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
God Jul allesammans !

Ha en trevlig jul nu !
Ät & må gott, för det ska jag göra !!
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Oaaaaa !
Det där om überbrutal tomte... :gremgrin:
Snacka om at man skulle bli lätt brutalt överaskad omm an mötte på honom dådär. Det hade minst sagt varit annorlunda.... :gremtongue:
 

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Nostalgisk elchocksterapi

Nu tindrar mina ögon och jag och mina systrar dansar i små ringar, kippande efter andan utav salig barnaglädje.

God Jul
/Hjalle, snus, porr och brännvin
 
Top