Nekromanti God Jul på er !!

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Julmat !!

En anan har fåt is ig dagens julmat...
Så just nu så är det knapptså man orkar skriva nått... :gremwink:
Sen så får man ju hoppas att ultomten kommer, dock för att ge några klapapr istället för att ta våra själar... :gremgrin:
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Re: Julmat !!

Ja en sån där jultomte skulle jag inte vilja träffa. Har nog bara fått gröt tyvärr, och en massa Aladin Choklad! :gremsmile:

/Jonas, önskar en God Jul igen ;´)
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Re: Oj

Hur har du kommit på han egentligen? Eller har du tagit han från någonstans?

/Balderk, som inom två dagar är ägare av Tribe 8 :gremsmile:
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
God Jul önskar redaktionen!

..med två små Julkort! (Jag ska försöka fixa en skrivbordsversion av South Park-kortet också..)

Och kanske, kanske, kan www.rollspel.nu:s kombinerade tomtekår återbörda Lucka 22..

"Nu är det jul igen, och nu är det jul igen och julen varar än till Gothcon!"
 

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Joined
12 Dec 2001
Messages
3,026
Location
Uppsala
matrialbrist = ingen lucka 22 ?

Du får gärna hjälpa till själv också..

Har ni altså inget matrial att publicera i luckan. Är det där skon klämmer ?

/Naug
 

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
Re: matrialbrist = ingen lucka 22 ?

Har ni altså inget matrial att publicera i luckan. Är det där skon klämmer ?

Enligt mina misstankar står Blacke bakom materialet, som är designat i word och tämligen svårt att förvandla till PDF.
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Försöker du skrämma vettet ur oss eller?

Nu kommer jag aldrig att våga lite på några rödklädda, överviktiga gubbar med stort skägg längre. Fy på dig! Tänk om jag hittar någons ögon i min julstrumpa?
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,603
Re: matrialbrist = ingen lucka 22 ?

Enligt mina misstankar står Blacke bakom materialet, som är designat i word och tämligen svårt att förvandla till PDF.
Är det inte bara att skriva ut det till Acrobat Distiller? Jag har konverterat massor av Word-dokument och även andra udda format på det sättet.
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Re: matrialbrist = ingen lucka 22 ?

Vi har material. För första gången så var vi faktiskt nästan färdiga med kalendern i "god tid". Vi hade de första nio luckorna redan första december och sedan har det flytit på. Problemet uppstod när redaktionen började åka till sina familjehem och inte kunde sköta om ruljansen längre, därav dessa problem. Det finns ett material till lucka 22, vi har bara inte haft möjlighet att fixa till det och publicera det ännu. Diverse strul står bakom det. Se det som att du får någonting trevligt i mellandagsrean...
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Layout

Ja, men layouten blir lite skruvad.. Jag antar att det ska vara ett liggande A4 med två "sidor" på, alltså så att man kan vika ihop allt till ett A5-häfte sedan.. Problemet blir att det bara kommer text på den högra sidan av A4:an..
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Re: Woho! Vi får öppna lucka 22 nästa år... [ANT]

Jag hoppas att du menar det på något positivt sätt, annars tycker jag du skall vara glad att vi jobbar häcken av oss för att leverera en julkalender full med rollspelsmaterial till er. Gratis är den också. Det är sådana kommentarer som får en att överväga att strunta i kalender nästa år.
 

King Kromm

Hero
Joined
1 Dec 2000
Messages
1,468
Location
Kungsbacka, Sverige
Re: Woho! Vi får öppna lucka 22 nästa år... [ANT]

Det va inte menat som någe dåligt, om det upfattades på det viset ber jag verkligen om ursäkt, gillar den skarpt och skäms nästan över mitt sätt å utrycka mig fel!
 
Top