NordicMouse Swordsman Joined 23 Jul 2024 Messages 588 Location Sweden Today at 19:24 #261 Hej! Jag är iväg imorgon för universitets saker, så det blir uppdatering söndag!
God45 #PrayersForBahakan Joined 23 Oct 2012 Messages 22,818 Today at 20:09 #262 NordicMouse said: Hej! Jag är iväg imorgon för universitets saker, så det blir uppdatering söndag! Click to expand... Lycka till med Universitets saker! Den här tråden är jättekul! Du behöver inte be om ursäkt för att du gör viktiga IRL grejer.
NordicMouse said: Hej! Jag är iväg imorgon för universitets saker, så det blir uppdatering söndag! Click to expand... Lycka till med Universitets saker! Den här tråden är jättekul! Du behöver inte be om ursäkt för att du gör viktiga IRL grejer.
Vicotnik Den onde Staff member Joined 28 Mar 2004 Messages 4,546 Today at 20:30 #263 Kan bara instämma med God45. Detta är en kul bonus i vardagen. Så fokusera på det du behöver hantera IRL
Kan bara instämma med God45. Detta är en kul bonus i vardagen. Så fokusera på det du behöver hantera IRL