Franz Aaddane eed ma waayo Staff member Joined 4 Dec 2010 Messages 7,657 22 Jun 2024 #21 Lemur said: Min dotter drömde om en dansande banan... Click to expand... Då skulle familjen alltså bestå av en dotter som är människa, en make som är en frukt och en pappa som är en lemur. Låter fantastiskt tycker jag
Lemur said: Min dotter drömde om en dansande banan... Click to expand... Då skulle familjen alltså bestå av en dotter som är människa, en make som är en frukt och en pappa som är en lemur. Låter fantastiskt tycker jag
Genesis Ni dés ni maître Joined 17 Aug 2000 Messages 16,214 Location Göteborg 22 Jun 2024 #22 Franz said: Då skulle familjen alltså bestå av en dotter som är människa, en make som är en frukt och en pappa som är en lemur. Låter fantastiskt tycker jag Click to expand... Jag skulle inte vilja vara bananen i den familjen …
Franz said: Då skulle familjen alltså bestå av en dotter som är människa, en make som är en frukt och en pappa som är en lemur. Låter fantastiskt tycker jag Click to expand... Jag skulle inte vilja vara bananen i den familjen …