Men!!! Motsatsen till acidic är ju alkaline. Det blir ju inte kul med den här leken om vi inte kommer överens om att använda korrekt kemifackspråk.
- Motsatsen till Basic är alltså Acidic.
Men!!! Motsatsen till acidic är ju alkaline. Det blir ju inte kul med den här leken om vi inte kommer överens om att använda korrekt kemifackspråk.
- Motsatsen till Basic är alltså Acidic.
Är faktiskt hemma sjuk idag!Gå hem
Är det d20 Modern?Acid Death Fantasy
Kompletterar med att den är på sidan 27, och frågar istället var man hittar den här pickadollkissen:
Haha noooo!!! Om min kemistpappa får reda på min dumhet kommer han adoptera bort migMen!!! Motsatsen till acidic är ju alkaline. Det blir ju inte kul med den här leken om vi inte kommer överens om att använda korrekt kemifackspråk.
Ingen fara! Vi hittar någon mer tålmodig kemist som kan adoptera dig och ge dig lektioner om hydroxidjoner och liknande.Haha noooo!!! Om min kemistpappa får reda på min dumhet kommer han adoptera bort mig![]()
Och alla grundämnen, såsom trä och saft!Ingen fara! Vi hittar någon mer tålmodig kemist som kan adoptera dig och ge dig lektioner om hydroxidjoner och liknande.
”d20 Modern” står på omslaget – men det är inte titeln!Är det d20 Modern?
"d20 Future"!”d20 Modern” står på omslaget – men det är inte titeln!
Såklart!"d20 Future"!
Jag är inte vid dator på några timmar! Så om någon vill ”kapa” bilden så är du välkommen!Såklart!
Nä, det är en låda och inte en sprej som är första hjälpen.Finns det ett resident evil-rollspel? Det ser väldigt RE-inventory ut