Svarte Faraonen
Sumer is icumen in
Då får vi se om du hinner det innan någon annan vunnit loppet.Nej, jag minns inte ens vad de heter utan att googla eller gräva i en bokhylla som inte är där jag är.
Då får vi se om du hinner det innan någon annan vunnit loppet.Nej, jag minns inte ens vad de heter utan att googla eller gräva i en bokhylla som inte är där jag är.
Och för oss som inte har koll på vad ni pratar om, vilket spel pratar ni om?Andjang. Jag kollade.
Och för oss som inte har koll på vad ni pratar om, vilket spel pratar ni om?
TOR?
Det stämmer! Ledtrådarna var "är du hundra" (eftersom det är ön med hund-tema) och "loppet" (eftersom adeln är modellerad på loppor som bebor hundens hud).Andjang. Jag kollade.
Är det shadows of esteren?
Nä, men skuggorna är rätt mörka.Är det shadows of esteren?
Nä, men det finns nog en del smuts där.Är det tainted grail?
Om jag förstårt det rätt så ÖNSKAR SotDL att det var de här felet.Shadow of the demon lord och det är mitt sista bud.
Nä, jag tror du behöver tänka vår inspirationen till SotDL delvis kommer ifrån för att hamna rätt här.Då får jag göra ett sista försök och gissa Shadow of the weird wizard.
Och det är det ju. Dark Souls TTRPG. Den på engelska med 5e-regler. Hårt kritiserad och nyttjad av ingen.Om jag gissar mer nu så blir det bara rena chansningar så jag kommer låta fler svara. Men din ledtråd låter som det kan vara Dark souls.