Anthrox
Har aldrig förlorat mot Skans Juteskrämorna
Det var inte alls där ifrån jag tog den, men det stämmer antagligen.En drake från omslaget till en av böckerna i nya Ereb Altor-boxen.
Det var inte alls där ifrån jag tog den, men det stämmer antagligen.En drake från omslaget till en av böckerna i nya Ereb Altor-boxen.
Den är förvisso i guld på rött där, men den förekommer säkert inne i boken i svartvitt. (Jag har inte köpt boxen ännu.)Det var inte alls där ifrån jag tog den, men det stämmer antagligen.
Då vet jag inte om jag vill godkänna detDen är förvisso i guld på rött där, men den förekommer säkert inne i boken i svartvitt. (Jag har inte köpt boxen ännu.)
Onödigt tillkrånglat, det är ju bara från regelboken till Kopparhavets hjältar!Kopparhavskrönikan?
Till Kopparhavets hjältar, dårå.
CM4 Earthshaker!Från ett äventyr från 1985. Men vad heter äventyret?
Just det! Ett knaisgt äventyr om gnomer som bygger en enorm robot, eller vad man nu ska kalla det.CM4 Earthshaker!
Tja, i Candlekeep Mysteries finns ett äventyr där gnomer vill skjuta upp ett av bibliotekets torn som en raket...Just det! Ett knaisgt äventyr om gnomer som bygger en enorm robot, eller vad man nu ska kalla det.
Ett exempel på hur gonzo D&D kunde vara på den tiden. Nått sånt ser man inte idag, i alla fall inte från WotC.![]()
The Day After Ragnarok, även om jag aldrig sett den bilden i svartvitt, tror jag.
Rätt.The Day After Ragnarok, även om jag aldrig sett den bilden i svartvitt, tror jag.