Dimfrost
Special Circumstances
Ja, jag tänkte att en sådan liten detalj ur bakgrunden kunde ställa till det lite, men icke!
Kult: Divinity Lost?Denna kan vara en luring. Vilken regelbok är den ifrån.
Kult: Divinity Lost?
Du får ge lite ledtrådar!Var den för svår?
Jao för mig i alla fall. Behöver lite ledtrådar. Skräck? Action? Svenskt?Var den för svår?
Attans att jag inte tänkte på det!Jag tycker mig minnas att FFG:s Genesys hade typ den där estetiken, med blåtoner och linjer och grejer i sina bilder. Så jag gissar på det.
Andra Imperiet? Full disclosure: kollade upp den där recensionstråden som @entomophobiac har, så om det är rätt är det med ett viss mån fusk.Tar det som en bekräftelse och kör. Vilken bok (och till vilket spel) bär då detta lätt beskurna omslag?
View attachment 32544
Helt rättJag tycker mig minnas att FFG:s Genesys hade typ den där estetiken, med blåtoner och linjer och grejer i sina bilder. Så jag gissar på det.
Stilen är ju tydligt Exalted.Tar det som en bekräftelse och kör. Vilken bok (och till vilket spel) bär då detta lätt beskurna omslag?
Stämmer bra det!Stilen är ju tydligt Exalted.
Tog en del bläddrande i mitt pdf-arkiv för att hitta exakta boken: Games of Divinity.
Det är rätt!Framsidan på Rightous blood ruthless blades väl? Har läst och känns som ett kul spel. Har dock inte spelat.