verlandes.
rollspelskollektivet
Mundana? (jag har aldrig läst Eon och det är den enda bok jag vet ens existerar bortom regelboken).
Jo, det tycker jag nog.Är det fusk om jag "gissar"?![]()
Troligtvis inte, jag har aldrig någonsin hållit i en Eon 4-bok.Eon IV är rätt! Går det att ta den specifika boken också?
Monster i Mundana!Eon IV är rätt! Går det att ta den specifika boken också?
Ledtråden är "Författaren till boken är..."Är det fusk om jag "gissar"?![]()
Det är rätt!Ledtråden är "Författaren till boken är..."
Jag gissar Troll och vättar?
Minns att jag backade (men slutligen hoppade av) ett spel som hette Curseborn. Jag minns bara vagt omslaget, men tror det liksom var vampyrromantik?View attachment 31654
Okej, jag väljer att bryta mönstret och inte ta något svenskt för en gångs skull.
Bra minne!Minns att jag backade (men slutligen hoppade av) ett spel som hette Curseborn. Jag minns bara vagt omslaget, men tror det liksom var vampyrromantik?
Jag var rätt taggad på det, ville egentligen ge mig in i Vampire The Masquerade men upplevde att det var försent att ge mig in i lore:en.Bra minne!
Curseborne har viss vampyrromantik men mer korrekt att säga är att Onyx Path Publishing som gav ut alla 20th Anniversary till World of Darkness-spelen inte fick ha kvar licensen då White Wolf kom på att de ville ge ut rollspel igen. Så då gjorde företaget sitt eget World of Darkness med massa övernaturliga väsen.
Din tur!