RättCartel kanske?
Neotech 2?
Det är korrekt att systemet heter Neotech Edge. Men vad heter boken som bilden kommer ifrån?
NOIR?
Jag älskar när det blandas lätta och svåra. De lätta får upp energin i tråden när de svåra har tagit lång tid att lista ut!Mina är uppenbarligen alldeles för lätta, blir svar omedelbums. Varsågod
Det är lätt när man vet, avårt om man aldrig tittat i det.Mina är uppenbarligen alldeles för lätta, blir svar omedelbums. Varsågod
Det regnar ju, så Noir, Mutant Hindenburg eller Blade Runner?
Det hade varit en sann fuling att köra NOIR direkt igen... men nej, ingen av gissningarna är korrekt.Det regnar ju, så Noir, Mutant Hindenburg eller Blade Runner?
Det torde vara ett skräckrollspel.Det tog visst lite längre tid än en kvart, men nu så. Vilket rollspel?
Allt det här är rätt.... utom Bortom!Det torde vara ett skräckrollspel.
Känns svenskt.
Men figuren som står förbryllar mig ... eller är det en gravsten?
Jag gissar på Bortom!