Svarte Faraonen
Sumer is icumen in
Bilden kommer från en monsterbok.
Ja, det tycker jag att du ska göra! Och det är ju lite pinsamt hur dålig koll många här har på Eon, precis som du brukar säga. Tänkte först att jag inte skulle gissa vilt två gånger i rad, men sedan att det ändå var bäst att se om det här nu inte var Eon så du inte skulle behöva ge ännu fler ledtrådarOch som beställare/bildmanusförfattare tar jag åtminstone åt mig lite av äran att du tycker det ser fantastiskt ut, även om störst cred såklart går till illustratör Eric Spånberg.
Yes, Eon 5:s bestiarium.
Jag föreställer mig att alla tror att Eon fortfarande har de dassiga Hellervik-illustrationerna från modulerna till Eon 1, och därför aldrig tittar i några av de nya böckerna. Lite därför jag postat några av mina favoritbilder från femman.Ja, det tycker jag att du ska göra! Och det är ju lite pinsamt hur dålig koll många här har på Eon, precis som du brukar säga. Tänkte först att jag inte skulle gissa vilt två gånger i rad, men sedan att det ändå var bäst att se om det här nu inte var Eon så du inte skulle behöva ge ännu fler ledtrådar![]()
Jag tänker snarare på de där Tapialiknande (sorry, minns inte illustratörens namn) bilderna från fyran, gissar jag, som jag sett i en massa Fenixartiklar. Men ja, helt annan stil, och bra att du bildar oss lite!Jag föreställer mig att alla tror att Eon fortfarande har de dassiga Hellervik-illustrationerna från modulerna till Eon 1, och därför aldrig tittar i några av de nya böckerna. Lite därför jag postat några av mina favoritbilder från femman.
Vindsjäl? Helt baserat på effekten.
Nej, Vindsjäl är aldrig så här dystert.Vindsjäl? Helt baserat på effekten.
Haha jag hade tänkt gissa på Eon som ett skämt ... nästa gång ska jag fan göra det!Yes, Eon 5:s bestiarium.
Säkerligen något som gör underverk för min självkänsla.Haha jag hade tänkt gissa på Eon som ett skämt ... nästa gång ska jag fan göra det!![]()