Gissa källan till bilden

Jag kör en @verlandes. och säger vad det är (eller i alla fall rimligen skulle kunna vara) utan att säga vad det är. Med tanke på vem som postat bilden och innehållet i illustrationen är det väl den nya modulen till Mothership som Luke Gearing är med på vad den nu heter. Något med prisjägare.

Jag kör en @verlandes. och säger vad det är (eller i alla fall rimligen skulle kunna vara) utan att säga vad det är. Med tanke på vem som postat bilden och innehållet i illustrationen är det väl den nya modulen till Mothership som Luke Gearing är med på vad den nu heter. Något med prisjägare.
Det stämmer - inte så att du vill försöka dig på en titel. Vore ju synd annars!

Inte för att jag har nån koll på Mothership, men när stackars verlandes formligen ger mig titeln så måste jag ju gissa. :D

Alltnog, i vilken expansionbok hittar vi denna motståndare?

tumblr_pzmqtnJFKK1ro2bqto1_1280.jpg

Hmmm, jag vet ju att det finns ett spel som heter Sleepy Hollow, men du säger att det är en expansion? Vore konstigt att ha den centrala karaktären* i en expansion, så det måste väl vara en expansion till något annat spel då...?

* Jag vara nära att skriva "huvudpersonen" :cool:

* Jag vara nära att skriva "huvudpersonen" :cool:

HAHA! Hade varit episkt!

Den centrala karaktären är här en av flera centrala karaktärer, som inte sällan förekommit i Hammer Horror-filmer.

Titeln på boken anspelar på dessa centrala karaktärers "klassifikation".

Back