verlandes.
rollspelskollektivet
Nu får det nog komma en lille ledtråd!
Last edited:
Det Grave Robbers-äventyr jag tänker på har typ undertiteln Adventures at the Crystal Peaks, eller något ditåt, men det kanske inte var det?Så enkelt som UVG blir det inte. Det är en hyfsat känd skapare och bloggare i OSR-sfären som ligger bakom, med en ganska lättigenkännlig stil på illustrationer och kartor.
Kunskapen ska finnas på forumet – en användare har påbörjat denna minisetting/äventyr med mig och några andra forumiter (vi hann inte mer än en session zero dock).
Hittills är verlandes närmast, rent semantiskt i alla fall. Om du tänkt rätt eller ej kan jag inte riktigt avgöra.
Är inte det Captain Beefheart's tredje platta?Semi Purple Boglands!
Ah, det var den jag menade...!Tomb Robbers of the Crystal Frontier?
Och jag har inte ens läst det, men har vag koll på teckningsstilen ... Gissar att moralen här är att det är bättre att skriva rätt än att tänka rätt!Ah, det var den jag menade...!
Ah, det var den jag menade...!
Alltså jag har nog bara sett den swisha förbi i en Questing Beast-video, så sitter inte på någon moralisk seger direkt!Och jag har inte ens läst det, men har vag koll på teckningsstilen ... Gissar att moralen här är att det är bättre att skriva rätt än att tänka rätt!
Höftar på Cosmere, men har noll lit till den höften.
Stämmer bra det!Tribe 8!
Ragnarok!Från vilket spels framsida?View attachment 30322
Det är undertiteln som är Ragnarok (den står i alla fall underst, om än med större stil), men jag ger dig rätt. Spelet heter Fate of the Norns - RagnarokRagnarok!
edit: finns väl en undertitel också, men den kan jag inte så jag förlorar väl igen på walk over!
Haha, aaah! Jag har nog tänkt att Ragnarok är hur man benämner det, särskilt mtp hur texten är formaterad...!Det är undertiteln som är Ragnarok (den står i alla fall underst, om än med större stil), men jag ger dig rätt. Spelet heter Fate of the Norns - Ragnarok