Supersvårt!Nu ska vi se. Inte jättelätt kanske?
Det är nära nog! Azag heter det, och har nämnts exakt en gång på wrnu innan. Bra jobbat! Hade snart tänkt börja ge någon ledtråd, som att Fighting Fantasy inte var en så dålig gissning eftersom regelsystemet är inspirerat av det.Oh, den där har jag bläddrat i hos en vän. Det är nåt OSR med en hittepåord som namn. Azam eller nåt sånt?
Rätt! Bollen är din.The job?
Badger & Coyote heter det väl?Vilket spel?
Om du har rätt (vilket jag är väldigt säker på att du har) så är detta kanske det bäst spelade "gissa bilden"-kortet i trådens historia! Titeln finns rätt framför näsan på oss, men inte i skrift!Men om det där är från ett annat spel som inte har med det att göra alls: Well played.
Så från och med nu, om jag inte är säker ska jag gissa på Eon V eller en titel som listar vad som finns på bilden!Om du har rätt (vilket jag är väldigt säker på att du har) så är detta kanske det bäst spelade "gissa bilden"-kortet i trådens historia! Titeln finns rätt framför näsan på oss, men inte i skrift!![]()
Helt korrekt, nästa bild är din @chrullBadger & Coyote heter det väl?
Edit: RÄTT säker på att det är vad spelet jag tänker på heter. Men om det där är från ett annat spel som inte har med det att göra alls: Well played.