Mogger
Hipsteranka
Rätt! Matt Snyders tidiga indiespel. Värt att prata om då och då!Nu klättrade namnet Dust Devils upp ur en gömd vrå, tack vare era-ledtråden.![]()
Rätt! Matt Snyders tidiga indiespel. Värt att prata om då och då!Nu klättrade namnet Dust Devils upp ur en gömd vrå, tack vare era-ledtråden.![]()
Finns till försäljning på Tradera just nu. Är det värt att köpa?Rätt! Matt Snyders tidiga indiespel. Värt att prata om då och då!
Jag vill säga Brancalonia, men det är lite för lite färg... Men vi testar ändå.Måste säga att det var en kanonbra bild.
Följer upp med en personlig favorit. I vilket spel hittar vi den?
View attachment 30245
Rödhårig fantasykvinna, då tänker jag på Lamentations of the Flame Princess (och jag vet att @DeBracy har en LotFP-tshirt). Stilen passar inte direkt, men det är min chansning!Måste säga att det var en kanonbra bild.
Följer upp med en personlig favorit. I vilket spel hittar vi den?
View attachment 30245
Kan det vara Eon? 90-talsspel, änne?Fel, fel, fel~
Spelet fyller 25 år i höst.
Ah, detta känns rätt. Ser ut som en sån där aes sedai!Wheel of Time!
Yes box! Illustration till klassen Armsman (Fighter, fast fyra skill points per level istället för två, wow!).Wheel of Time!
Tycker jag!Finns till försäljning på Tradera just nu. Är det värt att köpa?
Nej, det vet jag inte ens vad det är.Efter Thule?
Innan Thule?Nej, det vet jag inte ens vad det är.![]()
Jag gillar det nedtonade färgvalet, som för tankarna till gamla analoga trycktekniker.
Jag är inte beredd att förkasta även detta och därmed slå fast att spelet är samtidigt med Thule, utan snarare är det möjligt att spelet existerar i en helt odefinierad temporal relation till Thule.Innan Thule
Ah, då har jag åtminstone lyckats med något, när en av de som annars tar rätt svar på tre minuter går bet.Fasen, det känns som om jag känner igen den, eller åtminstone stilen. Men jag kan alls inte placera den.