Jag kollade på tyget bakom talaren och det verkar inte vara någon heraldik från MC, så jag gissar att detta är från en Chronopia-modul istället!Fast båda är förstås svenska och antagligen från samma årtionde.
Den är från Jarla. Vem ska det nu vara – Cheto?Vilken modul kommer bilden ifrån?
Bonuspoäng om man tar vem den indikeras att föreställa.
View attachment 30191
Jarla var också en rätt trist modul.(Eon verkar vara lite svårt i den här tråden – antar att få av deltagarna varit vidare intresserade av det.)
Han är väl, tänker jag, fetare.Jarla var också en rätt trist modul.
Men det var rätt. Todor Fete tror jag.
Bäst att chansa på Eon!Var hittar vi den här äventyraren?
Zine snarare än bok – om än ett tjockt sådant.Ja, det är Evlyn Moreau. Men jag vet inte vilken bok
Är det den med handelsmän så heter den väl Meandering Merchants eller något. Jag har nog bara sett den nämnas en gång så jag minns bara att hon gjort något sådant.Jag tar gärna ett förslag på zinets namn också.
Tyvärr inte den med handelsmän. Ursäkta om jag kommunicerade oklart – det var ett tummen upp för "rätt konstnär".Är det den med handelsmän så heter den väl Meandering Merchants eller något. Jag har nog bara sett den nämnas en gång så jag minns bara att hon gjort något sådant.
Det är i stående format.Det är väl den där jag behövde förvara åt fel håll i bokhyllan för att den var i liggande format. Oklart var jag gjorde av den dock. Och vad hette den? Något med curiosities kanske, Curious Curiosities?