Gissa källan till bilden

Kollade upp Bully Pulpits spel för några år sedan och om det skulle vara någon idé att försöka ta in dem.

Men, här är en ny bild! Vad heter spelet?

IGNORERA DEN, hade helt missat att den hade tagits - tråden är trots allt lite lång och jag har inte haft en bra dag.

- Bild raderad, ny panikersättningsbild som jag hoppas inte redan är tagen den också längre ned -

Hade varit bra om någon sa något rakt ut, man blir lite trög när man har väldigt ont.

Last edited:
Ursäkta att jag är trög, har haft en dålig dag och missade hel att den bilden redan hade dykt upp (lång tråd). Här är en panikersättning som jag hoppas att den inte redan är tagen den också (säg då gärna till rakt ut, mår inte alltid så himla bra och man blir trög när det är illa).

blip6.jpg

Last edited:
Ursäkta att jag är trög, har haft en dålig dag och missade hel att den bilden redan hade dykt upp (lång tråd). Här är en panikersättning som jag hoppas att den inte redan är tagen den också (säg då gärna till rakt ut, mår inte alltid så himla bra och man blir trög när det är illa).
Hmm en bild med humoristiska drag. Det verkar vara en radiostyrd zombie och den känns svensk.

Svenil?

Haha, ingen fara! Jag menade inte ens att det var i tråden jag sett bilden förut. Jag var bara helt säker på att jag sett den någonstans och letade febrilt i lämpliga böcker. :D

Den här har jag också sett någon gång.. men var tusan? Det känns som en modern zombie. På alla sätt.

Haha, ingen fara! Jag menade inte ens att det var i tråden jag sett bilden förut. Jag var bara helt säker på att jag sett den någonstans och letade febrilt i lämpliga böcker. :D

Den här har jag också sett någon gång.. men var tusan? Det känns som en modern zombie. På alla sätt.
Tja, Trollbabe är ett relativt känt spel, så kanske inte så konstigt om den känns igen. =) Din kommentar och folks lite undrerliga beteende gjorde att jag upptäckte att den redan fanns i denna tråd för övrigt.

Det är en modern zombie på alla sätt, där har du helt rätt!

Asså det är så bekant! :cool:

"En modern zombie på alla sätt" ... kan det vara en ledtråd?

Öööh ... svårt! Men kul med svårt!

NeoViking?

Ska vi fortsätta gissa Skjut dem i huvudet till Myling ger upp och säger att det är rätt?
Ja, bara fortsätt! Det går säkert att hjärntvätta folk på det viset! =)

Det finns flera spel på svenska med moderna zombier. Säg till om det behövs fler ledtrådar.

Back