Bra gissning tycker jag! Det kanske är ett sånt där sommerswerd?Kan det vara något från Ensamma Vargen-böckerna?
Bra gissning tycker jag! Det kanske är ett sånt där sommerswerd?Kan det vara något från Ensamma Vargen-böckerna?
Jag får Bergting-vibbar.Är det av Tobias Green?
Ja! <3Sir Graywins svärd!
Tjuvar och lönnmördare!
Haha såklart!Tjuvar och lönnmördare!
Jag gissar vilt på Dresden Files RPG baserat på att jag tror att huvudpersonen i böckerna har en brun läderjacka.Det tog lite tid för jag satt och filade på en annan idé, att köra tre bilder från ett spel och en från ett fjärde, och be er hitta den felande. Men på gott och ont så är rollspel såpass konstnärligt fokuserade nu att det är svårt att inte omedelbart se vilken som sticker ut.
Fel fel, fel fel fel!Jag gissar vilt på Dresden Files RPG baserat på att jag tror att huvudpersonen i böckerna har en brun läderjacka.
Detta var däremot korrekt.Skrömt?
Jag gissar vilt!Haha vafan, min första tanke var att det var något Nohr ritat, och att det hade samma vibes som Barkhäxan, men jag har aldrig sett hur Barkhäxan ser ut så jag lät bli att chansa på det för att.. jag vet inte... inte se dum ut eller något?