Till slut kan jag inte låta bli att välja den här bilden:
NeoTech, v1Till slut kan jag inte låta bli att välja den här bilden:
![]()
Vänta, det här ser typ ut som InHuman eller vad det heter. Det där spelet som Krank skrev. Är säkert helt fel, men påminner om det. Nu blev jag osäker på vad spelet heter.Till slut kan jag inte låta bli att välja den här bilden:
![]()
NullState!Vänta, det här ser typ ut som InHuman eller vad det heter. Det där spelet som Krank skrev. Är säkert helt fel, men påminner om det. Nu blev jag osäker på vad spelet heter.
Vi här i Finland tycker mycket om att nulla staten.NullState!
Ja, NullState. På något gammalt DanCon tog Krank bilder på besökare för att använda som agenter, och jag ställde naturligtvis upp.NullState!
Helt rättShadowrun
Nån slags fantasyvarelse som har pistol, och så nån slags punkare, i ett kontor som ser ut att vara i en skyskrapa.Mystiska mutanter
Det är lugnt, du parerade med ditt vapen som eventuellt är en spackelskrapa, eventuellt en stor brödkniv.Gah ninjad av @mrund!![]()
Jag tänkte Macros men så tänker jag att rollspelet borde väl inte ha samma namn som serien. Men Macros säger jag, som en vild gissning.View attachment 29425
Den här är kanske rätt obskyr. Spelet är från före år 2000 och bygger på en anime-teveserie.
Det är en jättebra gissning av skäl som jag inte tänker yppa eftersom det är fel.Jag tänkte Macros men så tänker jag att rollspelet borde väl inte ha samma namn som serien. Men Macros säger jag, som en vild gissning.
Robotar som skjuter. Rena linjer. Lite wonky miljö, för tankarna till Judge Dredd eller Nemesis the Warlock. Men det är ju inte så robotar ser ut i de serierna.Den här är kanske rätt obskyr. Spelet är från före år 2000 och bygger på en anime-teveserie.
Du har rätt! Det här är första sidan i äventyret Ghost Ship från 1988 till Robotech. S. Isaac hade nästan rätt: rollspelet Macross II kom från samma firma som Robotech (Palladium) men är inte identiskt med det. Däremot har originalversionen av Robotech undertiteln the Macross Saga.Robotech, men det kanske är samma sak som Macros?