Mogger
Hipsteranka
Jag känner igen den. Jag chansar på Riots DoD. Vilka äventyr kom till det...? Skymningshavets gåtor?Ledtråd 1: Det är från ett äventyr med pulp-känsla till ett fantasyrollspel.
Jag känner igen den. Jag chansar på Riots DoD. Vilka äventyr kom till det...? Skymningshavets gåtor?Ledtråd 1: Det är från ett äventyr med pulp-känsla till ett fantasyrollspel.
Ja, det är från äventyrsboken Gastarnas ö!Har för mig att det fanns ett äventyr till DoD2016 som heter Gastarnas ö?
Ah, vet inget om vad boken innehåller tyvärr, hade bara ett vagt minne av denna titel. Ska jag lägga upp en bild, eller vill kanske någon annan gissa på bonusäventyret?Ja, det är från äventyrsboken Gastarnas ö!
Men det är inte äventyret Gastarnas ö ... bonuspoäng om du även kan äventyret som följde med i Gastarnas ö som bonusäventyr.
Ledtråd 3: Äventyrsförfattaren heter Magnus.![]()
Du klarade ju namnet på boken, så lägg upp en ny bild!Ah, vet inget om vad boken innehåller tyvärr, hade bara ett vagt minne av denna titel. Ska jag lägga upp en bild, eller vill kanske någon annan gissa på bonusäventyret?![]()
Du får en fjäder i hatten för att du så snabbt smalnade av till Riots DoD!Fan...
Är det från inne i ett spel eller är det från reklam för spel?Okej, jag tar till mig av kritiken rörande förra bilden jag lade upp och kommer istället här med en bild till ett spel som jag är rätt säker på att de flesta hört talas om:
Det är från ett spel. En regelbok.Är det från inne i ett spel eller är det från reklam för spel?
Om det är reklam för ett spel säger jag Advanced Dungeons & Dragons!
Drakar och Demoner?Okej, jag tar till mig av kritiken rörande förra bilden jag lade upp och kommer istället här med en bild till ett spel som jag är rätt säker på att de flesta hört talas om:
View attachment 29289
FelDrakar och Demoner?