Gissa källan till bilden

Ledtråd 2: Det är mycket riktigt från Riots DoD. Illustratören heter David Brasgalla.

Nästa ledtråd efter nästa gissning! :)

Har för mig att det fanns ett äventyr till DoD2016 som heter Gastarnas ö?
Ja, det är från äventyrsboken Gastarnas ö!

Men det är inte äventyret Gastarnas ö ... bonuspoäng om du även kan äventyret som följde med i Gastarnas ö som bonusäventyr.

Ledtråd 3: Äventyrsförfattaren heter Magnus. :D

Ja, det är från äventyrsboken Gastarnas ö!

Men det är inte äventyret Gastarnas ö ... bonuspoäng om du även kan äventyret som följde med i Gastarnas ö som bonusäventyr.

Ledtråd 3: Äventyrsförfattaren heter Magnus. :D
Ah, vet inget om vad boken innehåller tyvärr, hade bara ett vagt minne av denna titel. Ska jag lägga upp en bild, eller vill kanske någon annan gissa på bonusäventyret? 🙂

Ah, vet inget om vad boken innehåller tyvärr, hade bara ett vagt minne av denna titel. Ska jag lägga upp en bild, eller vill kanske någon annan gissa på bonusäventyret? 🙂
Du klarade ju namnet på boken, så lägg upp en ny bild!

Äventyret heter Demonkungens dal, och skrevs av en Magnus Seter. :D

@Franz har bollen!

Okej, jag tar till mig av kritiken rörande förra bilden jag lade upp och kommer istället här med en bild till ett spel som jag är rätt säker på att de flesta hört talas om:

IMG_4088.jpeg

Okej, jag tar till mig av kritiken rörande förra bilden jag lade upp och kommer istället här med en bild till ett spel som jag är rätt säker på att de flesta hört talas om:
Är det från inne i ett spel eller är det från reklam för spel?

Om det är reklam för ett spel säger jag Advanced Dungeons & Dragons!

Back