Oceania 2084?View attachment 29225
Här får ni en till bild från samma bok som ledtråd. Den grå rutan är min censur.
The Electric state?
Deathmatch Island?Här får ni en till bild från samma bok som ledtråd. Den grå rutan är min censur.
Rätt (och det är också vad som står utskrivet bakom den grå rutan).Deathmatch Island?
Skulle kunna vara från Call of Cthulhu Sverige? Mest pga psykedeliska träd i äventyr.Tar en ny bild istället.
Ledtråd 1: bilden är från ett äventyr.
Den liknar ett motiv från Watership Down för mig, men har svårt att se att den skulle vara med i Bunnies & Burrows.Det är väl från en cd-skiva? Något 90-talsband.
Fan vad jag känner igen bilden, men inte från rollspel
Nejmenhörrudu, den Niklas Brandt? Då är det nog ett äventyr till Drakar och Demoner. Hans instagram är proppfullt av sådant.Signaturen är "brandt" och jag tycker att stilen känns som Niklas stil. Men jag känner inte igen motivet.
Har han tecknat skräck? Är det från Chock - åter från graven?
Inget jag känner igen från något äventyr, men inte alls omöjligt.Nejmenhörrudu, den Niklas Brandt? Då är det nog ett äventyr till Drakar och Demoner. Hans instagram är proppfullt av sådant.
Korrekt att det är ett äventyr till DoD! Men jag vill veta vilket!Nejmenhörrudu, den Niklas Brandt? Då är det nog ett äventyr till Drakar och Demoner. Hans instagram är proppfullt av sådant.
Nu bränner det!Fan vad jag känner igen den där. Nåt Medusa Games-äventyr? Träskmonstrets tribut?
Rätt!Eremitens hemlighet