Det har jag ingen aning om, men jag kände igen färgerna. Att det var en halvnaken tant på omslaget också kom jag inte ihåg. :-DAjdå, lite för lätt?![]()
Du måste nog vara lite mer exakt än så för full poäng. Men kommer inget bättre på några timmar så kan du väl få ett med tvekan godkänt svar på den gissningen.Denna gången är det väl Exalted?
Jag tänkte att den speciellt kunde roa @Paal som intresserat sig för hur man kan förvrida kroppsformer i konsten. För ju längre man tittar desto fler frågetecken får man. Jag tycker väldigt mycket om den bilden av den anledningen.OK, med avgränsningen till system gjord hittade jag den:
Savant & Sorcerer till Exalted 1e.
Thirsty Sword Lesbians?Ålrajt, lite svårare denna gång.
Detta är omslagsbilden till ett spel.
Kan noteras att det är ett av fyra alternativa omslag.
Jag valde detta till min kopia eftersom det är det mest rumsrena alternativet....![]()
Det är såpass mainstream att jag känner till det!Thirsty Sword Lesbians?
(Och ja alla, det finns ett spel som heter så)![]()
Nej, men titeln är lika "on the nose" som den.Thirsty Sword Lesbians?
Tja, jag kommer inte att kunna bevaka tråden under några timmar, så jag säger "good enough".Bimbo Barbarians eller något sådant va?

Jag får lite Scheike-vibbar.View attachment 30074
(Nu har jag förövrigt både Gissa bild-tråden och Gissa citat-tråden, så jag räknar med att @Magnus Seter kröner mig till Kung av Forumet i en rimligt högtidlig ceremoni snart)