Nekromanti Geografiskt fokus

Svarte Faraonen

Oenofil oikofob
Joined
12 Oct 2000
Messages
10,643
Location
Värnhem, Malmö
Jag förstod på GothCon att det nya materialet inte kommer fokusera så mycket på Drakpasset, Prax och andra områden som typiskt varit de mest beskrivna i tidigare material. Var hade ni tänkt förlägga det nya materialet?
 

Bolongo

Herr Doktor
Joined
6 Apr 2013
Messages
4,070
Location
Göteborg
Det vore ju en kul rundgång om det blev Ralios. Idag känner väl de flesta till den regionen genom David Dunhams kampanjmaterial, men han byggde det på en grund som kom från min gamla förening Chaos Apes. ;)
 

Puckohue

Warrior
Joined
9 Feb 2016
Messages
208
Location
Malmö
Nya bud: det blev Talastar.

Anders Blixt på fb: "Vi hade ett snack med Chaosium och kom fram till att Talastar ligger hyfsat nära flera spännande platser som svenska runequesters är bekanta med, såsom Månimperiet, kaoslanden i Dorastor, osv."
 

JohanL

Myrmidon
Joined
23 Jan 2021
Messages
5,930
Det vore ju en kul rundgång om det blev Ralios. Idag känner väl de flesta till den regionen genom David Dunhams kampanjmaterial, men han byggde det på en grund som kom från min gamla förening Chaos Apes. ;)
Jag tror att jag läst/spelat i det - Dag Olausson var inblandad på ett hörn?
 

JohanL

Myrmidon
Joined
23 Jan 2021
Messages
5,930
Nya bud: det blev Talastar.

Anders Blixt på fb: "Vi hade ett snack med Chaosium och kom fram till att Talastar ligger hyfsat nära flera spännande platser som svenska runequesters är bekanta med, såsom Månimperiet, kaoslanden i Dorastor, osv."
En av mina små favoriter är att om man kan hemligheten, tar man sig osedvanligt enkelt till Balazar via The Old Elf Trail.
 

JohanL

Myrmidon
Joined
23 Jan 2021
Messages
5,930
Och det var när vi spelade det som jag lärde mig vad "Greggad" vad för något. :)
 
Top