Nekromanti [Gbg] Forumöl 26/1

Caligo

Swashbuckler
Joined
3 Aug 2010
Messages
1,960
Location
Göteborg
Hej! Det var längesedan det var forumöl i Göteborg så jag tänkte föreslå fredag 26e jan på Haket (första lång) - där vi ju varit åtminstone en gång förut. Nån som hänger på?
Öl och rollspelstjöt någon? :)
 

CrrwCrrw

Veteran
Joined
19 Jan 2018
Messages
2
Försöker hålla mig borta från hipster-långgatorna och har inte ens börjat spela på riktigt än, men om jag inte har något annat för mig så kanske jag kollar förbi x)
 

Dunderklumpen

Veteran
Joined
1 Jan 2017
Messages
178
Möjligen möjligt. Sätter upp mig på ett tveklöst "kanske".

Brukar ni boka bord eller något. För mig och andra som kanske inte träffats irl än kan det vara bra att ha något som identifierar gruppen liksom. En sl-skärm på bordet månne? ;)
 

Caligo

Swashbuckler
Joined
3 Aug 2010
Messages
1,960
Location
Göteborg
Dunderklumpen;n271329 said:
Möjligen möjligt. Sätter upp mig på ett tveklöst "kanske".

Brukar ni boka bord eller något. För mig och andra som kanske inte träffats irl än kan det vara bra att ha något som identifierar gruppen liksom. En sl-skärm på bordet månne? ;)
Jag tänkte vara i god tid och ta ett lämpligt bord. Jag har mörka solglasögon på mig så jag är lätt att känna igen :)
 

gustaf s

Warrior
Joined
11 Dec 2012
Messages
263
Location
Göteborg
... sen insåg jag att jag ska ju spela då. Rollspel. Men nån annan gång. Det hade varit ball.
 

Dunderklumpen

Veteran
Joined
1 Jan 2017
Messages
178
Caligo;n271352 said:
Jag tänkte vara i god tid och ta ett lämpligt bord. Jag har mörka solglasögon på mig så jag är lätt att känna igen :)
Föreställer mig Morpheus-stilen. Du får hälsa alla med "Hello, Neo..." så att vi vet att du är du. ;)
 

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,221
Jag trillar nog förbi, för första gången någonsin. Hur dags rasslar folk in?
 

Zorbeltuss

Hero
Joined
7 Nov 2012
Messages
1,105
Kan även nämna att eftersom det är en fredag kommer det vara quiz kl 20:00, kan vara något som är intressant, jag vet ju att vi varit med förr.
 
Top